Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از برکناری مصطفی دنیزلی از سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور، امروز خبر برکناری غلامرضا صادقیان مدیرعامل این باشگاه هم در رسانه ها منتشر شد.

صادقیان در اولین اظهارنظر خود بعد از انتشار این خبر، گفت: در آستانه دربی تبریز، اقداماتی را از هفته های گذشته آغاز کرده بودند که بسیاری از آن ها در نطفه خفه شده و با کمک هواداران اجازه حاشیه سازی به دوستان دشمن صفت نخواهیم داد!

وی اضافه کرد: مالک محترم باشگاه نیز از حاشیه سازی های اخیر دلگیر بوده و با اتکا به تجارب بالای مدیریتی اش راضی به تغییرات در هر سطحی نبود ولی شرایط شخصی و خانوادگی دنیزلی ایشان را مجبور به تغییرات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: بازیکنان تیم ما از دو روز قبل تمرینات جدیدی را آغاز کرده اند و به لحاظ روحی و جسمانی نیز در سطح بالایی هستند و همه باشگاه همدل و هم پیمان است که این شرایط جدید را در دربی خواهیم دید.

کد خبر 4792374

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور غلامرضا صادقیان مصطفی دنیزلی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور فوتسال آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ضرغامی: ضرغامی: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوم چی هست درباره آن اظهارنظر می‌کنند!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه داشته و دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • پاسخ شدیداللحن مازیار لرستانی به جنجال رابعه اسکویی درباره شایعه ازدواج‌شان
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد هارد دیسک/ اولین هارد یک گیگابایتی ۲۵۰ کیلوگرم وزن داشت!
  • (ویدیو) ضرغامی: ضرغامی: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوم چی هست درباره آن اظهارنظر می‌کنند!
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت