Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک هزار و ۳۶۵ تخته پتو خارجی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت : ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در حوالی چهار راه بابک، به ۲ دستگاه خودرو سورای روآ و پراید مشکوک و با شگردهای پلیسی آن ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی از  این خودروها، یک هزار و ۳۶۵ تخته پتوی خارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم در این خصوص تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش اموال مکشوفه را برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

کشف مرغ قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به این که ارزش مرغ های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف دام قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۱۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری در محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری جاعل چک در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری جاعل چک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی مبنی بر این که مبلغ ۲۵ میلیون ریال از حساب وی برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار  گرفت.

وی ادامه داد: با هماهنگی های قضائی و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، این برداشت به واسطه یک فقره چک که با امضاء صاحب حساب بوده انجام شده است.

سرهنگ حیدری افزود: ماموران چک مورد نظر را از بانک اخذ و با اقدامات کارشناسانه متوجه شدند که مبلغ چک مورد نظر از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت ماهرانه ای به مبلغ ۲۵ میلیون ریال جعل و تغییر داده شده و از شعبه بانک نیز برداشت شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری با اشاره به این که متهم به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: شهروندان در معاملات و امور مالی خود همواره مراقب کلاهبرداران باشند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 4792064

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق سرقت فرماندهی انتظامی همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها بیرجند تعطیلی مدارس شهرکرد بسیج خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی در رشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: فردی که تحت عنوان مامور یکی از ارگان‌های دولتی قصد اخاذی داشت، توسط ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی شهر رشت را داشته و با توجه به مشکوک شدن کسبه، این فرد از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: پس از بررسی و اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، صحت موضوع محرز و متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد.

حافظی تصریح کرد: از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746905

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران