Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا فداء گفت: در پی چند فقره سرقت منزل در یکی از محلات شهر کرمان دستگیری عامل یا عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با بررسی گفته‌های مالباختگان و تجسس در نحوه انجام سرقت‌ها به سرنخ‌های دست یافتند که منجر به شناسائی یک سارق سابقه‌دار شد، اظهار داشت: این متهم روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به منظور بازجوئی به کلانتری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فداء تصریح کرد: متهم که به تازگی از زندان آزاد و به علت اعتیاد و نداشتن شغل برای امرار معاش مجدداً اقدام به سرقت می‌کرد در بازجوئی های انجام گرفته از سوی پلیس لب به اعتراف گشود و به ۲۱ فقره سرقت منزل در شهر کرمان اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر مالخر در این پرونده گفت: متهمان دستگیر شده پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان اظهار کرد: فراهم کردن رفاه و رضایت مندی شهروندان از مقوله های مهم ایجاد امنیت در جامعه است که پلیس به خوبی به این امر توجه داشته و از شهروندان خواست منازل خود را به تجهیزات ایمنی همچون، نرده، دزدگیر، دوربین مداربسته، درهای ضد سرقت تجهیز و از حفاظ برای پنجره‌ها و بالکن‌های خود استفاده کنند.

کد خبر 468688 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی سارق استان‌ کرمان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی سارق استان کرمان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ آدینه لو گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر داخل خودرو و انجام تحقیقات میدانی در این خصوص هویت ۲ نفر سارق حرفه‌ای برای کارآگاهان محرز شد.

وی افزود: با شناسایی این ۲ سارق حرفه‌ای هماهنگی قضایی و مراتب دستگیری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در محل اختفاء خود دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی به انجام پنج فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با دستگیری این ۲ نفر یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مقم قضایی شد.

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان