Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان رقابت های انفرادی تنیس روی میز اوپن فنلاند، اشتری بهترین نتیجه را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، با پایان رقابت های انفرادی اوپن 2019 فنلاند مقام پینگ پنگ بازان ایران مشخص شد.

مهشید اشتری در جدول حذفی توانست مقام چهاردهم را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شیما صفایی مقام بیست و سوم و ندا شهسواری مقام بیست و ششم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس فنلاند فدراسیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد و گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

به گزارش مشرق، از روز گذشته یک ادعای مشکوک به صورت گسترده در فضای مجازی مطرح و دست به دست شده است. یک زندانی مشکوک امنیتی که سابقه او در طرح ادعای دروغ و کذب در مورد خودش و دیگران عیان و آشکار است در پیامی از اینکه به فردی به نام دینا قالیباف تجاوز شده است خبر داد.

پس از انتشار این ادعا از سوی فرد مورد اشاره دادستانی تهران بلافاصله بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار داد و تحقیقات دقیق و گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفت. در همین رابطه دینا قالیباف نزد مقام قضایی ادعای مطرح شده مبنی بر تجاوز به وی را تکذیب کرد.

فرد مورد اشاره ضمن رد ادعای مطرح شده از سوی دیگر زندانی طرح کننده ادعا گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

پس از تکذیب تجاوز از سوی دینا قالیباف، مقام قضایی شخصا در خصوص ادعای ضرب و جرح و توهین تحقیقات میدانی انجام می دهد که در این مورد نیز هیچ مستندات و دلیل و مدرکی ارائه نشد و کذب بودن ادعای دوم نیز به مقام قضایی ثابت شد.

در همین رابطه؛ پس از انجام تحقیقات و احراز ادعای کذب دینا قالیباف پرونده قضایی جدیدی علیه وی تشکیل شده است.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا