Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی لایحه بودجه ۹۹ کل کشور نشان می‌دهد که دولت در بخش درآمدی برای بخش منابع حاصل از واگذاری شرکت های دولتی ۱۱ هزار و ۴۸۷ میلیارد تومان پیش بینی کرده است.

دولت همچنین در بندی به استفاده از صندوق توسعه ملی (از جمله ۱۶ واحد از سهم صندوق در سال ۹۹) تاکید کرده و منابع حاصله از این بخش را ۳۰ هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به سهم ۲۰ درصدی صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی در سال آینده، مابه التفاوت آن تا سهم واقعی صندوق (۳۶ درصد) در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. 

طبق قانون باید سالانه سهمی از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی واریز شود که در قانون برنامه پنجم، این رقم ۲۰ درصد تعیین شد و باید سالانه تا سه درصد به آن اضافه می‌شد، اما در قانون برنامه ششم توسعه کف رقم واریزی ۳۰ درصد شد و باید در ادامه هر سال دو درصد به این رقم اضافه شود.

کد خبر 4792027 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی بودجه 99 کل کشور لایحه بودجه بودجه 99 کل کشور قیمت بنزین لایحه بودجه قیمت دلار بنزین بانک مرکزی ایران کمک معیشتی خانوار مالیات اوپک وزارت جهاد کشاورزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت یورو نشست 177 اوپک طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای رتبه ترکیه

موسسه رتبه‌بندی فیچ، رتبه صندوق ثروت ترکیه را به B+ ارتقا داد.

به گزارش ایسنا، آژانس رتبه‌بندی اعتباری فیچ رتبه صندوق ثروت ترکیه (TWF) را به B+ و چشم‌انداز آن را به مثبت ارتقا داد.

آژانس رتبه‌بندی اعتباری در بیانیه‌ای یادآور شد که رتبه قبلی صندوق B بوده است.

فیچ صندوق ثروت ترکیه را به‌عنوان نهاد مرتبط با دولت (GRE) ترکیه طبقه‌بندی و رتبه‌بندی‌های آن را با رتبه‌بندی دولت بدون توجه به نمایه اعتباری مستقل (SCP؛ b) برابر می‌کند.

به نقل از ترکیش، صندوق ثروت ترکیه دارای ۳۰ شرکت در هفت بخش، ۲ مجوز و املاک و مستغلات در کارنامه خود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • ارتقای رتبه ترکیه
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق‌های پژوهش و فناوری