Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:15:35 GMT

بازدید بیش از ۴۰۰۰ دانشجو از برج میلاد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۴۹۶

بازدید بیش از ۴۰۰۰ دانشجو از برج میلاد

همزمان با روز دانشجو، بیش از ۴۰۰۰ نفر از دانشجویان کشور از برج میلاد بصورت رایگان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، روز گذشته ۱۶ آذر که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز دانشجو ثبت شده است، برج میلاد تسهیلاتی را فراهم کرد تا این قشر فرهیخته بتوانند از این مجموعه فرهنگی و گردشگری به صورت رایگان بازدید کنند و جشن خود را بر بلندای میلاد بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویدادی که بسیار مورد استقبال دانشجویان به ویژه دانشجویانی که از شهرستان بتازگی به تهران آمده بودند، قرار گرفت و همه آنها متفق القول معتقد بودند که بازدید از برج میلاد در این روز تجربه متفاوت و ماندگاری در تاریخ زندگیشان بوده است.

دانشجویانی که از شهرهای زاهدان، کرمانشاه، تبریز، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، شیراز، تبریز، مشهد، قم و دیگر استان ها آمده بودند تا برای نخستین بار برج میلاد را که در دنیا به عنوان ششمین برج مخابراتی دنیا، شناخته شده است، تماشا کنند. آنها از اینکه این برج توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، بر خود می بالیدند و آن را مایه افتخار ایران و ایرانی عنوان  کردند.

محمد از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که از استان یزد در این دانشگاه پذیرفته شده بود، در گفتگویی کوتاه گفت: بازدید رایگان از این برج برای دانشجویان ایده بسیار خوبی بود و امسال یکی از خاطره انگیزترین روزهای دانشجو برای من و دوستانم بر فراز میلاد ثبت شد.

تعدادی دیگر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نیز با خود کیک روز دانشجو را آورده بودند تا شمع نخستین سال دانشجویی خود را بر فراز برج میلاد خاموش کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، براساس آمارهای بازدید، چهار هزار و پانصد و ۳۰ دانشجو، در روز گذشته (شنبه ۱۶ آذرماه) از برج میلاد بازدید کردند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برج ميلاد شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

دریافت 35 MB کد خبر 6087761

دیگر خبرها

  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود