Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@02:11:20 GMT

تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۵۴۰

تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در تهران

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان تهران از تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در سطح استان تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، فریدون عطایی در حاشیه برگزاری جلسه رفع موانع تولید استان تهران در جمع خبرنگاران از تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در استان تهران خبر داد و افزود: در حال حاضر اطلاعات جزیره‌ای از نحوه سرمایه گذاری و اشتغال در بخش‌های مختلف استان تهران وجود دارد و می‌توانیم با یکپارچه کردن این اطلاعات دسترسی ساده‌تری به مجموعه‌هایی که قصد سرمایه گذاری دارند بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا استان تهران در بخش‌های مختلف همچون گردشگری، صنایع تولیدی و ... ظرفیت بسیاری دارد اما متاسفانه برخی از آنها به درستی مورد توجه قرار نمی‌گیرند در حالیکه می‌توانند در عرصه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال نقش بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به موقعیت متفاوت استان تهران نسبت به سایر کشور در حوزه سرمایه گذاری گفت: جلسات ستادهای رفع موانع تولید در استان تهران به ریاست استاندار تهران برگزار می‌شود که قطعا در این جلسات تسهیل امور صنایع تولیدی به طور جد مد نظر قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم که موانع بر سر واحدهای تولیدی باهمکاری سایر دستگاه‌ها حل و فصل شود. همچنین در این جلسات درخواست‌های سرمایه گذاری در سطح استان تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد و طرح‌هایی که مورد تایید دستگاه‌های اجرایی باشند عملیاتی خواهند شد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان تهران تاکید کرد: دستگاه‌های حوزه میراث فرهنگی در سطح استان تهران محرک جذب سرمایه گذاری خوبی شدند که امیدواریم در آینده نیز با تسهیل امور شاهد جذب سرمایه بیشتر در این حوزه باشیم. یکی از اقدامات ما در سطح استان تثبیت اشتغال موجود است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود مشکلات بسیاری برای واحدهای تولیدی ایجاد شده که در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی نسبت به حل و فصل این مشکلات اقدام کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اشتغالزايي استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، میثم معافی درجلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲  با اشاره به اهمیت منابع جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کار‌های خرد و متوسط افزود: در سال گذشته سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است ازهمکاری بانک‌های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: تسهیلات پرداختی در اجرای طرح‌های اشتغال در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و... بوده است.

خاطر نشان می‌شود دراین جلسه بانک‌های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

یادآور می شود، جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ و ۴بند (ب) تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان مازندران سید اسماعیل هاشمی، نمایندگان استانداری، اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی، مدیریت برنامه ریزی و بانک‌های عامل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون