Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه شمالی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بارش باران و برف در سطح استان، گفت: با ورود سامانه بارشی از شب گذشته در سطح استان، کلیه محورهای استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "عبدالهاشم دهقانی" اظهار داشت: بارش باران و برف که از شب گذشته در محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه هم اکنون بارش برف در محور " شیراز - سپیدان" ادامه دارد، گفت: در این محور  به دلیل بارش برف تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است. رئیس پلیس راه شمالی استان با اشاره به شرایط نامساعد جوی در سطح استان و ادامه داشتن این سامانه بارشی تاکید کرد: رانندگان از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند. سرهنگ دهقانی با تاکید بر به همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمازا در محورهای کوهستانی تصریح کرد: رانندگان هنگام تردد در این محورها از هرگونه عجله و شتاب جدا خودداری کرده و جوانب احتیاط را حتما مد نظر قرار دهند. وی با توجه به بارندگی ها و بارش باران در استان و لغزنده شدن معابر و کاهش اصطکاک لاستیک خودروها با سطح آسفالت به رانندگان توصیه کرد: از هر گونه عجله و شتاب هنگام رانندگی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان محورهای مواصلاتی استان مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، بارش باران بهاری شهر شیراز و برخی نقاط استان را بهره‌مند از رحمت الهی کرد.

کارشناس هواشناسی فارس گفت :بارش های عصر امروز در شرق استان فارس شدت بیشتری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش رگباری باران در فارس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد