Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:15:39 GMT

دستگیری سارقان در شهرهای مختلف مازندران

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۵۵۶

دستگیری سارقان در شهرهای مختلف مازندران

فرماندهان انتظامی شهرستان‌های مازندران از دستگیری سارقان در شهرهای استان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از دستگیری سارقین در شهرستان‌ها خبر دادند.

*انهدام باند سارقان خودرو و اموال داخل خودرو در قائم‌شهر

محمدولی مرادی فرمانده انتظامی قائم‌شهر از انهدام یک باند سرقت خودرو و اموال داخل خودرو با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودروها در شهرستان قائم‌شهر، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه به فردی که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت در این شهرستان بود مظنون شده و وی را دستگیر کردند، افزود: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت 3 خودرو و 18 فقره سرقت اموال داخل خودروها در این شهرستان با همکاری 2 نفر از همدستانش اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی قائم‌شهر از دستگیری همدستان متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و یادآور شد: متهمان با اوراق کردن خودروهای سرقتی، قطعات آن را به فروش رسانده بودند که در ادامه این عملیات قطعات خودروهای سرقتی از مخفیگاه آنان کشف شد.

 مرادی بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و همکاری با پلیس، از قرار دادن اشیاء گران قیمت در داخل خودروها و همچنین پارک آن در مکان های فاقد امنیت مناسب خودداری کنند.

*دستگیری سارق منزل با 5 فقره سرقت در نوشهر

قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر نیز از دستگیری سارق منزل و کشف 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده شناسایی کردند، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به 4 فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد با رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم‌های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند.

*سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در چالوس دستگیر شد

ذات‌الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس نیز از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسهای همه جانبه متهم را شناسایی کردند، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند، متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به سرقت 10 موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

رضوانی از کشف 6 موتورسیکلت از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، شهروندان و مالکان خودرو و موتورسیکلت علاوه بر رعایت هشدارهای انتظامی، حتما وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مناسب مجهز کرده و از پارک آن در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

*دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در گلوگاه

همچنین حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری سارق اموال داخل خودرو با 7 فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه وحساس در دستور کار کارآگاهان پلیس مبارزه باسرقت شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ، ماموران متهم را شناسایی با توجه به اینکه سارق در ارتکاب جرم بسیار حرفه‌ایی عمل می کرده با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه تاکنون به 7 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با هشدار به رانندگان خودرو ها و مالکان وسایل نقلیه به آنان توصیه کرد: خودرو خودر را به سیستم حفاظتی امنیتی مجهز کنند تا در دام سارقان حرفه ای قرار نگیرید.

*دستگیری سارق منزل با 11 فقره سرقت در نور

محمدزمان شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان نور نیز از شناسایی و دستگیری سارق منزل با 11 فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم که از سارقان سابقه دار و محکومان به زندان که به تازگی از حبس رهایی یافته، این فرد را با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و 11 فقره سرقت اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/86041/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مازندران دستگیری خودرو سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری نواب صفوی مشهد متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهددر تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را به‌دست آورده و آن‌را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب‌پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حالی پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در محدوده خیابان 17 شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد. پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به 46 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد