Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که براساس اظهارات وزیر نفت میزان مصرف سوخت از زمان افزایش قیمت بنزین ۲۰ میلیون لیتر کاهش یافته است.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور بیژن زنگنه در جلسه صبح امروز این فراکسیون برای بررسی موضوع اصلاح قیمت بنزین گفت: آقای زنگنه در این جلسه گفت تلاش کردیم عرضه سوخت به جایگاه‌ها به موقع انجام شود و تاخیری در این زمینه رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس اظهارات وزیر نفت مصرف سوخت از زمان اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین ۲۰ میلیون لیتر کاهش یافته البته اعضای فراکسیون معتقد بودند فرهنگ مصرف این‌طور نمی‌ماند و احتمالا میزان مصرف افزایش می‌یابد.

لاهوتی اضافه کرد: وزیر نفت همچنین گفت که با دو نرخی بودن بنزین مخالف است چرا که آن را دارای دردسرهایی می‌داند، اما با توجه به تصمیم اتخاذ شده ناچار به اجرای آن بوده است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: آقای زنگنه در مورد میزان فروش نفت با توجه به محدودیت‌های تحریم نیز گفت که در حال حاضر میزان صادرات نفت ایران از اواخر دوره آقای احمدی‌نژاد که به یک تا یک میلیون و ۲۰۰ بشکه رسیده بود، بهتر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران قیمت بنزین مصرف سوخت مهرداد لاهوتی انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ایدون اظهار کرد: در سال گذشته با جایگزینی سی ان جی در خودرو‌های دوگانه سوز استان، بیش از ۴۷ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده و به طور میانگین روزانه ۱۳۲ هزار متر مکعب سوخت پاک در استان مصرف شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تصریح کرد: برای تأمین سوخت جایگزین بیش از ۱۵۰۰ دستگاه نفتکش اضافی باید در جاده تردد می‌کرد، که با توزیع سی ان جی در ۲۴ جایگاه، شامل: ۹ جایگاه تک منظوره سی ان جی و ۱۵ جایگاه دو منظوره از این موضوع جلوگیری شده است.

 

دیگر خبرها

  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • آقای بنزین، حواست بود؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • با توجه به تشدید واردات بنزین با بررسی جداول بودجه، راهکار حل معضل ناترازی بنزین در 1403 چیست؟
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی