Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۳۵ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان میرجاوه با سوداگران مرگ خبر داد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان به حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، ساعت 2 بامداد روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا در محور لادیز- تمین در حال جا به جایی محموله سنگین مواد مخدر بودند شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آنها دستور ایست دادند.

انهدام ‌باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در میرجاوه/ 2 قاچاقچی دستگیر شدندکشف محموله 9 میلیارد ریالی قاچاق پارچه؛ 240 کیگوگرم مواد مخدر در قم کشف شدمعاون ستاد مبارزه با مواد مخدر: طرح یاری‌گران زندگی در 25 گروه مرجع اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: راننده خودرو  وانت بدون توجه به دستور ایست متواری و 2 سرنشین آن به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند. پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام خودرو وانت قاچاقچیان در یکی از محورهای فرعی همان محدوده متوقف و پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس 3 عضو این باند قاچاق مواد افیونی با تنگ شدن عرصه، خودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات "تفتان" متواری شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو وانت یک تن و 35 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه 48 فشنگ جنگی کلاش کشف شد. با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد افیونی ادامه دارد

 انتهای پبام/ش

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سردارعلی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان خمیر در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر، شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی و روستایی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۶۰ کیلو تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد نیز طی عملیاتی دیگر در شب گذشته ضمن شناسایی یک بارانداز و محل دپو مواد مخدر در یک منزل در این شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از منزل مورد نظر ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و دو قاچاقچی دیگر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده لازم است شهروندان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ و تلفن گویای ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدر گزارش کنند.

کد خبر 6084315

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک