Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی ایلام گفت: سهل انگاری پدر ایلامی ، منجر به سوختگی دست و صورت دختر بچه ۷ ساله شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛  سرهنگ جمال موسوی با اشاره به اینکه روز گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره سوختگی و اعزام فرد مصدوم به بیمارستان امام (ره)، ماموران پلیس جهت بررسی به محل اعزام شدند افزود: پس از حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد دختر بچه ۷ ساله‌ای از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موسوی یادآور شد: پدر این دختر بچه، با سوزاندن آشغال‌های اطراف خانه اش، یک عدد اسپری در داخل آتش منفجر و منجر به سوختگی دست و صورت فرزندش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام به شهروندان توصیه کرد: در صورت روشن کردن آتش به هر نحوی نکات ایمنی را رعایت واز نزدیک شدن کودکان به آتش خودداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پدر فرمانده انتظامی شهرستان کودکان ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستا‌های شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که هر دو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه‌باغ درگیر شده و یکی از آنها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، ادامه داد: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر شده و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ بهاری گفت: مصدوم نیز تحت درمان پزشکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه در غزه
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • حمایت ایلامی‌ها از مجازات رژیم صهیونیستی توسط سپاه
  • اختصاص بیش از ۲۷ میلیون لیتر گازوییل به کشاورزان ایلامی