Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش نیاز به یک شروع تازه دارد تا توانایی هایش را اثبات کند.

طرفداری - به نظر می رسد علیرضا جهانبخش در نقل و انتقالات ژانویه برایتون را به صورت قرضی ترک خواهد کرد. او 17ماه پیش با یک انتقال 17 میلیون پوندی از آلکمار هلند به برایتون انگلیس آمد.

به گزارش The Athletic، برایتون یک جدایی موقت برای وینگر ایرانی اش در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، سولی مارچ در حال ریکاوری بعد از مصدومیت است. گفته می شود او از ابتدای ژانویه می تواند به جمع بازیکنان تیم برگردد و این یعنی شرایط برای جدایی جهانبخش مهیا خواهد شد. احتمالا مقصد این بازیکن هم هلند خواهد بود. او یک فصل فوق العاده در آلکمار داشت و توانست 21گل و 12پاس گل در 33بازی برای این تیم هلندی به ثبت برساند.

فصل گذشته و در زمان مربیگری کریس هاتن در برایتون، جهانبخش عملکرد درخشانی نداشت. او در بازی های تیم ملی ایران دچار مصدومیت همسترینگ شد و فرم خوبش را از دست داد. علیرضا در 24بازی برای برایتون هیچ گل و پاس گلی نداشت. آزادی او در آلکمار جایش را به وظایفی متفاوت در برایتون داده بود و در لیگ برتر از این بازیکن انتظار می رود در فاز دفاعی مسئولیت پذیری بالایی داشته باشد. اخراج هاتن در ماه می و ورود گراهام پاتر به معنای یک شروع جدید برای علیرضا بود. اما این بازیکن از زمان ورود پاتر تنها در یک بازی در لیگ کاپ برای برایتون به میدان رفته و آن هم بازی با بریستول روورز در ماه آگوست بود. سرمربی تیم از عملکرد و گرایش بازیکن ایرانی اش در تمرینات راضی است ولی بعید به نظر می رسد این بازیکن فرصت بازی در ترکیب اصلی تیم پیدا کند. این نیمکت نشینی ها هم ارزش او در بازار را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. بنابراین برایتون می خواهد او را به تیمی دیگر قرض بدهد تا فرصت بازی پیدا کند.

جهانبخش هم در سطح ملی هم در سطح باشگاهی باید روند نزولی اش را به پایان برساند. او در جام های جهانی 2014 و 2018 برای تیم ملی ایران بازی کرد اما از زمانی که ویلموتس سرمربی این تیم شده جایگاهش را در تیم ملی از دست داده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

استقلال ملاثانی در اولین بازی حذفی مقابل نماینده کنگان به برتری دست پیدا کرد و در دومین بازی جام حذفی که مقابل دیگر تیم‌لیگ‌برتری نفت آبادان بود عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند با هدایت سیاوش اکبرپور سرمربی جوان خود در زمین حریف در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کنند و شگفتی ساز باشند.

استقلال ملاثانی فصل گذشته با حذف دو تیم لیگ یکی و تیم لیگ برتری مس کرمان شگفتی ساز این رقابت ها بود و تا مرحله یک چهارم بالا آمد و در مقابل هوادار از گردونه رقابت ها حذف شد.

و حالا در سومین دیدار مرحله حذفی باید به مصاف سپاهان بروند تیمی که در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هرچه لیگ هفته های خود را پشت سر گذاشت شرایط این تیم آن چیزی که هواداران می‌خواستند نشد و شش شکست پیاپی و حذف در آسیا و دور شدن از کورس قهرمانی لیگ برتر سپاهان را به جام حذفی رساند.

سیاوش اکبرپور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرده و یک آمار جالب که از ابتدای این فصل استقلال ملاثانی در لیگ یک به ثبت رسانده این است که این تیم تا به حال در دیدارهای خانگی باختی را نداشته و این مسئله کار را برای هر تیمی در بازی اهواز سخت می‌کند.

استقلال ملاثانی که متشکل شده از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند یک آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده اند که مشابه آن در اسپانیا و تیم اتلتیکو بیلبائو است.

در ترکیب استقلال بازیکنان نامداری از جمله علی حمودی که سابقه بازی در سپاهان هم دارد حضور دارد و دیگر بازیکنانی که سابقه قهرمانی در ایران و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارند که می‌توان به احسان علوان زاده، محمد اهل شاخه، امید خالدی،وحید نامداری،احمد جبوری، میثم شاهمکوند، دانیال مومنی،امید صیدالیو میلاد پاک پرور حضور دارند که نشان می‌دهد تیم دست و پا بسته ای نیستند.

دیگر خبرها

  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • گواردیولا: علاقه‌ام به دی‌زربی هر فصل بیشتر می‌شود
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی