Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد وکتابخانه ملی ایران، یکی از این اسناد که مربوط به سال ۱۳۴۵ است برای نخستین بار در هفتمین نمایشگاه تاریخ محلی موزه کتاب و میراث مستند سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در معرض دید عموم قرار می گیرد.

همچنین اصل دست نوشته حضرت آیت‌‎الله خامنه ای در ذیل یکی از شماره‌های مجله گنجینه (از مجلات چاپ شده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) در این نمایشگاه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر اسناد مربوط به رهبر معظم انقلاب در این نمایشگاه می توان به دست نوشته دیگری از ایشان در نخستین صفحه از کتاب مجمع الاصناف (شهرآشوب) که در سال ۱۳۷۵ از سوی مقام معظم رهبری به کتابخانه ملی ایران اهدا شد، اشاره کرد.

در کنار دست نوشته های رهبر معظم انقلاب اسلامی، عکس هایی از حضور ایشان در تظاهرات سال ۱۳۵۷ در مشهد مقدس به چشم می‌خورد.

آیین گشایش هفتمین نمایشگاه استانی موزه کتاب و میراث مستند ایران با عنوان «خراسان سرزمین خورشید» فردا (دوشنبه - ۱۸ آذرماه) ساعت ۱۲:۳۰ در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مشهد سازمان اسناد و کتابخانه ملی سند تاریخی رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سازمان اسناد و کتابخانه ملی سند تاریخی رهبر معظم انقلاب مشهد سازمان اسناد و کتابخانه ملی سند تاریخی رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/از صف اول تا صف آخر

نماز عید فطر امسال به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و در مصلای تهران، با حضور باشکوه مردمی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ویدیویی از روایت متفاوت یک خبرنگار از نماز عید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی پربازدید شده است که دیدنی است.

در ادامه این ویدیو را مشاهده کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • جذب ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری در آرشیو مطبوعات رضوی
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو
  • رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی
  • وعده صادق رهبر معظم انقلاب محقق شد؛ عملیات ویژه ترکیبی ایران در ۲ پایگاه نظامی خاص اسرائیل/ بخشی از «تنبیه متجاوز» اجرا شد/ شادی مردم ایران از حملۀ تنبیهی سپاه/ فرار وزرای صهیونیست و شهرک‌نشینان به لانه‌های زیرزمینی/ از کار افتادن پدافندهای کمکی
  • ببینید/از صف اول تا صف آخر