Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@13:38:04 GMT

قطری‌ها سد راه موفقیت استقلال؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۷۲۰

آندره‌آ استراماچونی که روز گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در تمرین با لباس شخصی حضور یافته و همه چیز را به دستیارانش سپرده بود، امروز (یکشنبه) در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکرد.

تمرین امروز قرار بود از ساعت 15:30 در مجموعه انقلاب برگزار شود و گفته می‌شود علاوه بر استراماچونی، دستیاران او نیز در تمرین شرکت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه اینکه استراماچونی همچون سایر خارجی‌های حاضر در فوتبال ایران به خوبی می داند که دیر یا زود با شکایت به فیفا به طلبش می‌رسد، اما چرا تیمش را که تازه شکل گرفته به این راحتی، روز قبل از مسابقه با پیکان تنها می‌گذارد جای علامت سوال دارد!

گفته می‌شود استراماچونی با یک پیشنهاد هنگفت از یکی از تیم‌های لیگ ستارگان قطر روبه‌رو شده و ترجیح می‌دهد با توجه به شرایط استقلال، عطای حضور در ایران را به لقایش ببخشد و به کار در این تیم پایان دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس پس از تعطیلات نوروز، اولین تمرین خود در سال ۱۴۰۳ را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت هنانوف، گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

امروز تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی