Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بهره برداری از مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان و تحویل ۱۸ دستگاه خودروی شستشوی معابر امروز (یکشنبه ۱۷ آذر) با حضور اسماعیل نجار در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مراسم بهره برداری از مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان و تحویل ۱۸ دستگاه خودروی شستشوی معابر امروز (یکشنبه ۱۷ آذر) با حضور اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«غلامرضا شریعتی» در این مراسم اظهار کرد: خوزستان طی سال‌ های گذشته درگیر مشکلات و مسائل مختلفی از جمله آتش ‌سوزی در پتروشیمی، ریزگردهای شدید همراه با بارش کم و خاموشی شبکه برق، خشکسالی، سیل و زلزله مواجه بوده که این حوادث دولت را بر آن داشت که برای اصلاح زیرساخت های استان فکری اساسی و جدی کند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه در سیل اخیر و حوادث گذشته با کمک همه دستگاه ها توانستیم این بحران ها را کنترل و مدیریت کنیم ادامه داد: ساماندهی مدیریت بحران برای استان های حادثه خیر ضروری است.

 

وی با اشاره به اینکه باید چارت سازمانی خود را متناسب با مقیاس بحران در استان‌ های مختلف تنظیم کنیم یاد آور شد: چارت سازمانی باید سیال، عملیات محور و متناسب با فعالیت باشد تا بتواند در مدیریت و پیشگیری از حوادث سریع تر و مؤثر تر عمل کند.

 

شریعتی با بیان اینکه ساختار واحد برای همه استان‌ ها منجر به هدر رفت منابع و فرصت ‌ها می شود خاطر نشان کرد: در بخش‌ های مختلف از جمله ریزگردها، برق و آب اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته است.

 

وی از جمله این اقدامات را مهار حدود ۶۰ هزار هکتار کانون فوق حاد ریزگرد عنوان کرد و با اشاره به اینکه با اقدامات امسال این رقم به ۹۰ هزار هکتار خواهد رسید اظهار داشت: پایداری سیستم برق نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته اما همچنان از متوسط کشور عقب است.

 

استاندار خوزستان از نوسازی 10 هزار واحد بافت فرسوده مسجدسلیمان با کمک بلاعوض و وام های کم بهره خبر داد و با بیان اینکه موافقت های اولیه این مصوبه گرفته شده باید به تصویب نهایی دولت برسد تاکید کرد: باید کارها را به شکل مؤثر و پیگیر تداوم دهیم تا بتوانیم استان را در برابر بحران مقاوم و پایدار کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه به مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: این مرکز با توجه به امکاناتی که دارد، امکان مدیریت کردن شرایط را در میدان فراهم می آورد تا بتوانیم با آرامش خاطر شرایط را کنترل کنیم.

 

شریعتی با بیان اینکه  ۱۸ دستگاه خودرو امروز به شهرداران شهرستان های مختلف واگذار می شود تصریح کرد: این خودروها سه منظوره و شامل مه پاش، معبرشو و مقره ‌شو هستند و در مواقع لزوم مورد استفاده قرار می گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تجهیزات به روزتر و بیشتری را برای خدمت رسانی فراهم کنیم ادامه داد: مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان و 18 دستگاه خودروی شستشوی معابر با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان از محل اعتبارات مدیریت بحران خریداری شده است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی هرمزگان استان همدان غلامرضا شریعتی مدیریت بحران خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد