Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره‌ی نهم مجله‌ی آنگاه «گالری؛ مهجور موثر» به مدیر مسئولی و سردبیری آرش تنهایی و معاون سردبیری حسین گنجی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، هم‌نشینی انتشار این شماره پنجشنبه ۲۱ آذرماه در گالری آرتیبیشن برگزار می‌شود و از شنبه ۲۳ آذرماه در کتابفروشی‌ها و کیوسک‌ها قابل تهیه است.

روی جلد این شماره آنگاه گالری؛ مهجور موثر، تصویر معصومه سیحون اولین زن گالری دار ایرانی و صاحب گالری سیحون قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در سرمقاله این شماره آمده است:

《آنچه «آنگاه» را بر آن داشت که به گالری و گالری گردی بپردازد، نه سودای نان خوردن از هنر بود، نه همراهی با بازار. در

طول هشت شماره‌ی پیشین، تلاش ما متمرکز بر درنگ، ایستادن و نگریستن به سوژه‌هایی بود که خیلی وقت‌ها به سادگی از کنار آنها عبور می‌کنیم، سوژه‌هایی که چنان در ذهن ما تعریف و تثبیت شده‌اند که شکل کلیشه به خود گرفته اند. «آنگاه» در پی نگاه دوباره به این سوژه‌هاست؛ نگاهی همه جانبه، منطقی و خونسرد؛ نگاهی با دقت برای دیدن همه‌ی طیف‌های خاکستری. از این رو است که مخاطبانمان برای فهم نگاه ما به موضوع هایی چون فوتبال، شهید، زندان و ... که بارها سوژه‌ی نشریه ها و کتاب‌ها بوده اند، هنوز اشتیاق دارند و می خواهند آن را بخوانند. در این شماره نیز نگاه متفاوت و همه جانبه به گالری سرلوحه ی کار ما بود؛ گالری به مثابه‌ی نهادی اقتصادی، فرهنگی و حتی اجتماعی. نگاهی در ستایش و نکوهش رفتارهای گوناگون در گالری‌ها و تلاش برای دیدن تمام خاکستری ها میان این سیاهی و سفیدی.》

گفتنی است آنگاه در این شماره با گفتار و نوشتاری از :

آسیه مزینانی، رضا دبیری نژاد، سجاد باغبان ماهر، افسانه کامران، فؤاد نجم الدین، سیدعمادالدین قرشی، علی اکبر جهانگرد، فاتح صهبا، کامران دیبا، لیلی گلستان، توکا ملکی، بهنام کامرانی، زروان روح بخشان، محمد حسن حامدی، حسین گنجی، رزیتا شرف جهان، حمیدرضا شش جوانی، علیرضا امتیاز، محمدرضا مریدی،

هادی آقاجانزاده، ارکیده درودی، حافظ روحانی، رضا عابدینی، سعید مزینانی، تکتم فرمانفرما، شهروز نظری، کامبیز صبری، جاوید رمضانی، حسین محسنی، سعید رفیعی منفرد، شاهد صفاری، فرزانه قبادی، بهزاد حاتم، مریم مجد، بنوشه فرهت، شفق متولی و به مدیر مسئولی آرش تنهایی و معاون سردبیری حسین گنجی در ۲۴۰ صفحه به چاپ رسیده است.

شماره نهم آنگاه از روز شنبه ۲۳ آذر ماه در کتابفروشی‌ها و کیوسک‌های روزنامه‌فروشی توزیع می‌شود.همچنین خوانندگان می‌توانند با مراجعه به سایت آنگاه به نشانی www.angahmag.com مجله را به صورت آنلاین سفارش دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان زندان فرهنگ و هنر فوتبال معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین قسمت از برنامه «بسته پیشنهادی» در سال جدید امشب ۳۰ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی انتن شبکه دو سیما می‌رود و به فیلم «پرویزخان» که این روز‌ها در اکران نوروزی سینما‌ها قرار دارد، می‌پردازد.

در این قسمت شیدا دهداری دختر زنده یاد پرویز دهداری مربی فوتبال نیز در برنامه حضور دارد و درباره شخصیت پدرش و شباهتش با کاراکتر این فیلم می‌گوید. همچنین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در فیلم دیگر مهمان این برنامه است.

«بسته پیشنهادی» در سال جدید با تغییر ساعت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دو‌سیما پخش می‌شود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد