Web Analytics Made Easy - Statcounter

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد بعد از پیروزی دیشب این تیم مقابل سیتی می‌گوید حالا رسیدن به چهار رتبه اول جدول در دسترس یونایتد است و این تیم کسب سهمیه چمپیونزلیگ را هدف گرفته.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد بعد از پیروزی دیشب این تیم مقابل منچسترسیتی در دربی شهر منچستر، می‌گوید از این پیروزی احساس غرور می‌کند و حالا یونایتد به دنبال این است که کسب سهمیه چمپیونزلیگ را هدف بگیرد چرا که رسیدن به چهار رتبه اول جدول لیگ برتر را برای خود قابل دسترس می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگوایر می‌گوید لیگ قهرمانان جایی است که یونایتد به آن تعلق دارد و پیروزی دیشب مقابل منچسترسیتی در خانه‌اش نشان داده که شیاطین سرخ می‌توانند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشند.

کاپیتان منچستریونایتد در این باره گفت:

” چهار رتبه اول حالا در تیررس ما است. ما باید به نتایج بازی‌هایمان فکر کنیم و سعی کنیم در هر بازی سه امتیاز را کسب کنیم و مدام بهتر و بهتر شویم. ما هفته آینده یک بازی بزرگ دیگر مقابل اورتون داریم”.

مگوایر در ادامه گفت:

” ما باید به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم به خصوص حالا که دو بازی بزرگ مقابل تاتنهام و سیتی را پشت سر هم پیروز شده‌ایم. در این بازی در نیمه اول بچه‌ها عالی شروع کردند و چهار مهاجم ما واقعا ترسناک بودند. آنها وقتی اینطور سرحال باشند می‌توانند برای هر خط دفاعی مشکل‌ساز شوند”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاپیتان منچستریونایتد کاپیتان منچستریونایتد منچستر یونایتد هری مگوایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به دیدار سوم برابر کویت رسیده بود که صعودش با رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل افغانستان و بحرین قطعی شده بود.
با این حال دریافت یک گل در افتتاحیه مقابل افغانستان و سپس 3 گل در مصاف با بحرین حسابی اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته را نگران کرده بود و تیم وحید شمسایی را به همین دلیل مورد انتقاد قرار می‌دادند.

ویدئو: 330709

در دیدار سوم اما تیم ملی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و منسجم علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی موفق شد دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد تا حالا امیدواری بیشتری نسبت به تیم وحید شمسایی در میان جامعه فوتسال ایجاد شده باشد.
شمسایی در دو بازی ابتدایی به باقر محمدی بازی داد، اما در مصاف سوم این فرصت به سعید مومنی داده شد و او در طول مسابقه بارها با کمک مدافعین تیم از گلزنی مهاجمین کویت که با تمام وجود حمله می‌کردند، جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها