Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حیدرعباس زاده روز یکشنبه در نشستی با نماینده ولی فقیه در خوزستان، و رییس کل دادگستری استان در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان در اهواز بیان کرد: دراغتشاشات اخیر با همکاری و همراهی مردم ولایت مدار خوزستان فتنه ای که با پشتیبانی و حمایت اطلاعاتی و مالی معاندان نظام به ویژه گروه های معاند تکفیری در تعدادی از شهرستان ها شکل گرفته بود ، به بهترین شکل ممکن مدیریت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه دستگاه های امنیتی در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان اصلی، محرکان و لیدرها این اغتشاشات تلاش بسیار خوبی داشتند که شایسته تقدیر است.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: نیروی انتظامی تعداد ۱۴۵ نفر از عاملان اصلی، محرکان و لیدرها که نقش اساسی در شکل گیری تجمعات و اغتشاشات خوزستان را داشتند شناسایی و دستگیر کرد.

وی بیان کرد: همچنین تعدادی از افراد که در اغتشاشات نقاط مختلف خوزستان به سمت ماموران نیروی انتظامی و سپاه تیراندازی کردند، دستگیر و ۲۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری از آنها کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده گفت: مجموعه دستگاه های امنیتی با ارتباط نزدیکی که با یکدیگر در شورای تامین و شهرستان ها داشتند، اغتشاشات را به خوبی مدیریت کرده و به غیر ۲ شهرستان بقیه شهرستان های خوزستان کمترین خسارت به اموال عمومی گزارش شد.

اجرای ۲۲طرح جمع‌آوری سلاح در خوزستان

وی با اشاره به اجرای طرح های جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز گفت: نیروی انتظامی در جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز تلاش فراوانی در ۲ سال گذشته داشته و در این مدت بیش از ۱۱ هزار سلاح جنگی و شکاری که با برخی آنها به اماکن، اشخاص، خودروها و یا در آیین های عروسی و عزا در خوزستان تیراندازی شده، کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اجرای ۲۲ طرح جمع‌آوری سلاح در خوزستان در ۲ سال گذشته افزود:هیچ موضع منفعلانه ای نسبت به کسانی که سلاح جنگی یا شکاری غیرمجاز دارند در نیروی انتظامی وجود ندارد و با همکاری دستگاه های امنیتی، قضایی با دارندگان سلاح غیرمجاز برخورد جدی و قاطع صورت می گیرد.

اعتراضات هفته پایانی آبان گذشته که پس از اعلام افزایش نرخ بنزین رخ داد، با سوء استفاده برخی آشوبگران به انحراف کشیده شد و منجر به وارد آمدن خساراتی به اموال عمومی و خصوصی در کشور، از جمله در چند شهر خوزستان شد. 

پیش از این فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۱۴۵ نفر در رابطه با اغشاشات اخیر در خوزستان خبر داده بود و گفته بود که اعضای یک تیم چهار نفره که از طریق گروهک های معاند، پشتیبانی اطلاعاتی و مالی می شدند، شناسایی و دستگیر شدند.

برچسب‌ها خوزستان انتظامی اهواز اغتشاشات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان انتظامی اهواز اغتشاشات خوزستان انتظامی اهواز اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی