Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام ائتلاف تجارت فرانسه که نماینده ۲۶ هزار مغازه و ۲۰۰ هزار حقوق بگیر در بخش تجهیزات فردی است در نخستین روز اعتصاب در فرانسه در روز پنجشنبه در اعتراض به اصلاحات نظام بازنشستگی میزان فعالیت‌ها به طور متوسط ۳۰ درصد کاهش یافت.

اخبار بین الملل- این ائتلاف در مورد اثرات ادامه این جنبش برای بخش تجارت هشدار داد به ویژه آنکه به دلیل یک سال تداوم جنبش معترض به سیاست‌های اقتصادی دولت فرانسه آن‌ها با خطر رو به رو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الن گریست، رئیس اتحادیه مشاغل محلی در گفت‌وگو با شبکه رادیویی ار تی ال گفت دومین ضربه در سال ۲۰۱۹ برای این کسب و کار‌ها می‌تواند مرگبار باشد.

ماه دسامبر برای کسب و کار‌ها زمان حیاتی است و ۱۰ تا ۲۰ درصد فروش سالانه آن‌ها یا حتی بیشتر از این میزان مربوط به این زمان است. اتحادیه مشاغل و صنایع هتلداری فرانسه نیز تنها پنجشنبه شب شاهد کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی رزرو هتل‌ها در پاریس بود. سخنگوی این اتحادیه گفت اعلام خبر تمدید جنبش اعتصاب با لغو فوری رزرو‌ها تاثیر فوری بر این بخش داشت.

او تاکید کرد تصویر یک پاریس آشفته به ما آسیب می‌رساند.

فعالان این بخش شرایط کنونی را برای پایان سال بسیار منفی می‌دانند. در بازار مشهور رونژی که مواد غذایی تازه پاریس را تامین می‌کند ۱۲۰۰ عمده فروش و خریداران آن‌ها که حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در روز هستند این اعتصاب را پیش بینی کرده بودند و ذخایر خود را افزایش دادند. در صورت لزوم از ذخایر سوخت و برق برای ادامه سرد نگه داشتن مواد استفاده خواهد شد. سخنگوی این بازار می‌گوید دو هفته آینده، در آستانه جشن‌های سال نو، به ویژه برای بخش طیور زمان حیاتی محسوب می‌شود. ۲۰ تا ۳۰ درصد عملکرد مالی سالانه عمده فروشان این بازار مربوط به ماه دسامبر است. خریداران این بازار نگران اعتصاب در بخش حمل و نقل و احتمال کمبود سوخت هستند که مانع از دسترسی آنان و تهیه آذوقه می‌شود.

روز پنجشنبه ۱۲ انبار سوخت و روز جمعه ۵ انبار دیگر مسدود شد و اقدامات دیگری نیز برای هفته آینده برنامه ریزی شده است. با این حال  وزارت اکولوژی فرانسه اعلام کرد سطح ذخایر در انبار‌های نفتی خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

در اداره پست تنها ۱.۶ درصد کارکنان اعتصاب کرده اند و از همین رو مشکل خاصی برای تحویل بسته‌های پستی وجود ندارد. اعتصاب همچنین تاکنون تاثیر ناچیزی بر حوزه تامین دارو داشته است.

بانک فرانسه هم اعلام کرد خطر بروز مشکل در توزیع پول نقد در کوتاه مدت بسیار ضعیف است. تنها در صورت تشدید مشکل در حمل و نقل ممکن است مشکلاتی ایجاد شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه اعتصاب فرانسه اعتصاب سیاست های اقتصادی کسب و کارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا

(تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا

دیگر خبرها

  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است
  • تظاهرات مردم فنلاند در حمایت از غزه+ فیلم
  • (تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا
  • سال طلایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها/افزایش پوشش طرح به ۱۴ میلیون مشترک
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • ۱۴۰۳، سال طلایی پروژه فیبر نوری