Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:28:32 GMT

پاروزنان در انتظار قایق‌های تازه خریداری شده

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۸۷۱

پاروزنان در انتظار قایق‌های تازه خریداری شده

چند سال قبل فدراسیون قایقرانی برای خرید قایق‌های روئینگ اقدام و مبلغی نیز به یک شرکت خارجی پرداخت کرد اما به دلیل عدم تسویه حساب قایق‌ها هیچ‌وقت به ایران ارسال نشد. حالا فدراسیون قایقرانی با وجود افزایش قیمت ارز توانسته این هزینه را تامین کند و قرار است به زودی با شرکت خارجی تسویه‌ حساب کامل انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز حمایت ویژه‌ای از فدراسیون قایقرانی داشتند و قرار است علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون با سفر به تایلند تسویه حساب نهایی را انجام داده تا قایق‌ها به کشورمان ارسال شود و در اختیار ملی‌پوشان قرار بگیرد.

با اینکه از همین امروز دغدغه ترخیص قایق‌ها از گمرک وجود دارد اما همین که فدراسیون قایقرانی توانسته این مبلغ را تامین و قایق‌های جدید را خریداری کند اتفاق بزرگی در این رشته محسوب می‌شود.

ملی‌پوشان روئینگ ایران خود را برای انتخابی المپیک در سال آینده آماده می‌کنند و قطعا قایق‌های جدید می‌تواند باعث پیشرفت و موفقیت ملی‌پوشان شود. این امیدواری وجود دارد که با مساعدت‌های لازم در داخل کشور، این قایق‌های هرچه سریعتر بعد از ورود به کشور در اختیار ملی‌پوشان قرار بگیرد تا آنها بتوانند به موقع از این قایق‌ها برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو استفاده کنند.

برچسب‌ها تیم ملی قایقرانی ایران تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی قایقرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی ایران تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی قایقرانی تیم ملی قایقرانی ایران تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام و روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه از ۳۰ فروردین تا دوم اردیبهشت در دو کشور ژاپن و کره جنوبی پیگیری شد که حاصل تلاش تیم‌های ایران کسب چهار سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه بود.
این دو رویداد در حالی برگزار شد که آخرین میدان برای کسب سهمیه المپیک برای قایقرانی ایران محسوب می‌شد. دو تیم قایقرانی ایران با حداقل نفرات و به شکل یک تیم کیفی راهی توکیو و چونگجو شده بودند.
صید سه مدال و دو سهمیه برای کانوئینگ سواران در توکیو حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در بخش آب‌های آرام کسب دو سهمیه انفرادی کانو و کایاک مردان بود.
نتایج کلی قایقرانان ایران در بخش آب‌های آرام به این ترتیب است:
علی آقا میرزایی در ماده کایاک هزار متر مردان با کسب مدال برنز موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
نبی رضایی در ماده کانوی هزار متر مردان با کسب مدال طلا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را دریافت کرد.
اما در رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه که از ۳۱ فروردین در چونگجوی کره جنوبی آغاز و امروز یکشنبه دوم اردیبهشت با برگزاری فینال مواد مختلف به کار خود پایان داد. حاصل تلاش پاروزنان ایران در این بخش دو سهمیه با ارزش توسط دختران قایقران بود.
در آخرین روز این مسابقات فاطمه مجلل در ماده روئینگ زنان با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا اولین سهمیه را برای این رشته به نام ایران ثبت کرد.
در ادامه، تیم دو نفره زنان ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی با ایستادن در رده دوم ضمن کسب مدال نقره یک سهمیه تاریخی را برای قایقرانی دونفره کشورمان از آن خود کردند. این سهمیه به دلیل تیمی بودن سهمیه برای ایران بسیار با ارزش است.

دیگر خبرها

  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی