Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@14:45:06 GMT

دیدارهای امروز ظریف

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۸۹۰

دیدارهای امروز ظریف

علی بن مسعود السنیدی وزیر تجارت و صنعت عمان و الکساندر خوتیسیاشویلی معاون وزیر خارجه گرجستان امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کردند. دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف دیدارهای امروز ظریف

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

کلیدواژه: ظریف محمد جواد ظریف دکتر محمد جواد ظریف دیدارهای امروز ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ۲.۱ میلیارد دلاری کره جنوبی به اوکراین

کره جنوبی و اوکراین توافق نامه‌ای را امضا کردند تا به کی یف وام‌های بلندمدت به ارزش ۲.۱ میلیارد دلار بدهند. سند مربوطه در واشنگتن توسط چوی سانگ موک و سرگئی مارچنکو وزرای دارایی دو کشور امضا شد.

وزارت دارایی کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: با انعقاد قرارداد فعلی از طریق صندوق توسعه اقتصادی و همکاری، مبنای قانونی برای اعطای وام‌های میان مدت و بلندمدت به ارزش ۲.۱ میلیارد دلار به اوکراین فراهم شده است.

گفته می‌شود طرفین توافق کردند که پروژه‌هایی که می‌تواند به بازسازی و توسعه اوکراین کمک کند را به طور مشترک بررسی کنند. 

چو ته یل، وزیر امور خارجه کره جنوبی، پیشتر گفته بود که سئول قصد دارد ۲.۳ میلیارد دلار به عنوان بخشی از بسته کمک مالی جدید به اوکراین اختصاص دهد. وزیر امور خارجه کره جنوبی گفت که سئول به حمایت از کی یف برای برقراری صلح ادامه خواهد داد. این مقام همچنین از اختصاص ۱۲ میلیون دلار به صندوق ناتو برای ارتقای مراکز توانبخشی سربازان مجروح اوکراینی خبر داد.

هان دوک سو، نخست وزیر کره جنوبی، خاطرنشان کرد که سئول آمادگی ارسال سلاح به کی یف را ندارد. کره جنوبی فقط کمک‌های بشردوستانه و همچنین تجهیزات نظامی غیر از سلاح را به اوکراین منتقل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • فیلم| دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • اردن: حمله به رفح چیزی جز قتل عام نخواهد بود
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • موضع‌گیری موریتانی و مصر درباره غزه
  • وام ۲.۱ میلیارد دلاری کره جنوبی به اوکراین