Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@13:53:32 GMT

وزیر صهیونیست سفر خود به آرژانتین را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۸۹۸

وزیر صهیونیست سفر خود به آرژانتین را لغو کرد

یک وزیر رژیم صهیونیستی که قرار بود برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری آرژانتین به این کشور سفر کند، این سفر را لغو کرد.

به گزارش مشرق، به دنبال لغو سفر یک وزیر رژیم صهیونیستی به آرژانتین، سفارت این رژیم در آرژانتین بیانیه‌ای منتشر کرد و به ذکر توضیحاتی پرداخت.

بیشتر بخوانید: آمریکا نتانیاهو را به دروغگویی متهم کرد

به نوشته وبگاه «ایتونگادل» «آفر آکونیس» وزیر علوم رژیم صهیونیستی قرار بود برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری آرژانتین به این کشور سفر کند، که به دلیل مشکلات سیاسی داخلی در درگیری جناح‌های سیاسی این رژیم بر سر تشکیل کابینه از این سفر انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت رژیم اسرائیل در آرژانتین با عذرخواهی از این مسئله  اعلام کرد که مشکلات سیاسی و رقابت  «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید موجب عدم حضور وزیر علوم اسرائیل در مراسم تحلیف رئیس جمهور آرژانتین شده است.

 فرناندز یک سیاستمدار چپ میانه است و پیش از این نیز در انتخابات مقدماتی موفق شده بود با 20 درصد اختلاف رقیبش را شکست.

گفته می‌شود که آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور جدید آرژانتین  نام حزب‌الله را از فهرست گروه‌های تروریستی خارج کرده و این موجبات ناراحتی تل آویو را فراهم آورده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین بنیامین نتانیاهو اسرائیل صهیونیست آرژانتین بنی گانتز رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6083854 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • حاشیه های پررنگ تر از متن سفر رئیسی به پاکستان؛ از استقبال سرد در فرودگاه تا غیبت آجودان
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است