Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:39:32 GMT

گوشت قرمز در قزوین ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۹۲۵

گوشت قرمز در قزوین ارزان شد

علی اکبر کبیری روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین اظهار داشت: گوشت مخلوط گوساله که قیمت ۷۵ هزار تومان داشت اکنون با نرخ ۷۰ هزار تومان و گوشت سردست باچربی که با قیمت ۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسید امروز با نرخ ۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ بنزین در برخی از موارد منجر به گران‌فروشی کالاها شده است، افزود: از ۵۶۷ فقره شکایت مردمی که اخیرا به واحد ستاد خبری صمت گزرش شده، ۴۹۳ مورد در خصوص گرانی کالا و ۷۴ مورد در خصوص خدمات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: ۲۳۰ گزارش مردمی منجر به تشکیل پرونده شده و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.
کبیری تصریح کرد: عمده شکایات مردم در حوزه حمل و نقل بوده زیرا حمل و نقل درون شهری، تاثیر زیادی بر روی افزایش قیمت‌ها گذاشته است.

جلوی احتکار لاستیک خودرو گرفنه شود
هوشنگ محمدی سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین نیز در این نشست گفت: گشت مشترک نظارتی بر بازار، تنها مربوط تعزیرات حکومتی و صمت نمی‌شود بلکه لازم است تمام دستگاه‌های مرتبط در این گشت‌ها حضور داشته باشند.
وی با توجه به اینکه لاستیک خودرو وجود دارد اما عرضه نمی‌شود، افزود: بهتر است مدیرانی که از این موضوع مطلع هستند و از محل اختفای انبار احتکار خبر دارند ما را در جریان قرار دهند تا با افراد خاطی برخورد شود.
محمدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه لازم است میوه شب عید به موقع و با کیفیت به دست مردم برسد،اظهار داشت: اگر میوه‌ای که به دست مردم می‌رسد از کیفیت درستی برخوردار نباشد رموجب نارضایتی مردم می شود.

در این نشست مقرر شد که پایش‌هادر استان قزوین تشدید شده تا قیمت‌ها در بازار کنترل شود.

برچسب‌ها تنظیم بازار استان قزوین قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنظیم بازار استان قزوین قیمت کالا تنظیم بازار استان قزوین قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

بیشتر بخوانید: چه کسی پاسخگوی افزایش ناگهانی قیمت خودرو است؟

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است. جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228285 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول