Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، راه اندازی نادرست و غیر اصولی بخاری، ممکن است گازگرفتگی و حتی مرگ را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل، باید از نکات ایمنی به طور کامل مطلع شد و آنها را با دقت به کار گرفت.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس چه چیزی را روی میز گذاشت که اسرائیل آن را رد کرد؟

یک مقام صهیونیست روز دوشنبه مدعی شد که جنبش حماس به عنوان بخشی از مرحله اول منتهی به توافق جامع برای پایان دادن به جنگ در نوار غزه، پیشنهاد آزادی کمتر از ۲۰  اسرای صهیونیست را در طول یک آتش بس ۶ هفته‌ای داده است. 

براساس گزارش آناتولی، این مقام افزود که پیشنهاد حماس شامل شروط دیگری نیز می‌شود که به نظر می‌رسد پیشنهاد آتش بسی را که میانجی‌ها به آن ارائه کرده بودند، تغییر داده و به گفته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، حماس از طریق آن خواسته‌های خود را سه برابر کرده است.

این مقام همچنین مدعی شد که حماس اجرای مرحله اول پیشنهاد آتش بس را مشروط به ارائه تضمین‌های بین المللی برای پایان دادن به جنگ در مرحله دوم کرده است.

این مقام صهیونیست که خواست نامش فاش نشود همچنین مدعی شد که حماس خواستار آن است که مرحله اول پیشنهاد آتش‌بس شامل خروج ارتش صهیونیستی از مناطق وسیعی در نوار غزه، امکان بازگشت کامل آوارگان به شمال نوار غزه و آزادی کامل حرکت در کل نوار غزه است.

 حماس در مورد آنچه روزنامه صهیونیستی گزارش شده اظهار نظری نکرد، اما عزت الرشق، یکی از اعضای دفتر سیاسی آن در بیانیه‌ای در اوایل دوشنبه، گفت که این جنبش در هر گونه توافق آتش بس و تبادل اسرا، از اشغال کامل نوار غزه و بازگشت آوارگان به مناطق خود در نوار غزه نمی‌خواهد دست بردارد. الرشق آتش بس دائمی در غزه را تنها تضمین برای حفاظت از مردم غزه و توقف سیل خون و کشتارها دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آیا چیزی به نام قند سالم وجود دارد؟
  • بروات تولید کننده برتر لوزارم خانگی
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است
  • حماس چه چیزی را روی میز گذاشت که اسرائیل آن را رد کرد؟
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • بخاری‌هایی که هوای پسته کرمان را دارند + عکس و فیلم
  • بخاری‌هایی که هوای پسته کرمان را دارند
  • تصمیم بگیرید که تصمیم نگیرید!
  • نحوه پخت واویشکای مرغ توسط آشپز‌ هندی (فیلم)