Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:46:20 GMT

کشف محموله داروی قاچاق در مرز دوغارون

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۹۹۴

کشف محموله داروی قاچاق در مرز دوغارون

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور هنگ مرزی تایباد موفق شدند محموله بزرگ داروی قاچاق را در مرز دوغارون کشف و ضبط کنند.

سرهنگ حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این محموله بزرگ شامل بیش از 784 هزار عدد انواع داروی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 343 میلیون و 370 هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران در راستای جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا و موادمخدر با ایجاد ایست و بازرسی‌های دقیق توانستند این مقدار داروی قاچاق را که به طرز ماهرانه‌ای در یک خودروی ترانزیتی جاساز شده بود، کشف کنند.

ابراهیمی بیان کرد: در این ارتباط متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی با اشاره به کشفیات مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی 10 روز گذشته اعلام کرد: در این مدت مقادیری کالای قاچاق شامل لباس، دارو، گوشت، تلفن همراه، برنج، دوربین عکاسی، رب و روغن به ارزش 196 میلیون و 730 هزار ریال کشف و ضبط شده است.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی افزود: همچنین ماموران این فرماندهی در این بازه زمانی 281 کیلو و 825 گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و هرویین فشرده را کشف کردند.

وی با اعلام دستگیری چند متهم در ارتباط با پرونده‌های کشف شده اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی 17 شهریور تایباد 1700 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 85 میلیون و 300 هزار ریال را در همین مدت کشف کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرز دوغارون محموله قاچاق داروی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق در آبراه اروند

مرزبانی آبادان اعلام کرد: 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند کشف و ضبط شد و ۱۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

مرزبانان جمهوری اسلامی در آبراه اروند در بازرسی از سه فروند لنج صیادی ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان جمهوری اسلامی کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • کشف محموله دارو در زابل
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم