Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:15:51 GMT

مشکلات همچنان باقی است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۷۰۳۳

مشکلات همچنان باقی است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مرتضی اسدی مربی پارس جنوبی جم امروز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان عنوان کرد: باید بابت غیبت آقای کمالوند عذرخواهی کنم. در این چند روز بسیار عصبی بود. حتما می‌دانید که ما دیشب ساعت ۱۱:۳۰ شب مشخص شد که به اهواز سفر می‌کنیم. حتی تا فرودگاه و صبح امروز هتل ما مشخص نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکلیف ما روشن نبود و به همین خاطر آقا فراز گفتند ممکن است به نشست خبری بیایند و صحبتی کنند که جالب نباشد.

او درباره شرایط مسابقه با فولاد تاکید کرد: ما زمان زیادی برای بازی با فولاد نداشتیم و از طرفی تمرکزمان در روز‌های گذشته روی مسائل مالی و مشکلات بوده است. نتوانستیم تمرین خاصی روی فولاد انجام دهیم. دیروز آب خوابگاهی که تیم در آن اسکان دارد قطع شده بود و این مشکلات سبب شده تا تمرکز لازم را نداشته باشیم. از طرفی تمرینات سبکی را انجام دادیم.

مربی پارس جنوبی ادامه داد: فولاد تیم خوبی است و ساختار خوبی هم دارد. این تیم بازیکن ساز است و کیفیت خوبی دارد. تا امروز نتوانستیم آن‌ها را آنالیز کنیم، اما امروز قرار است آقای کمالوند روی نقاط قوت و ضعف این تیم با بچه‌ها صحبت کند.

اسدی درباره اینکه گفته می‌شود مشکلات تیم‌های نفتی لیگ برتر حل شده است، گفت: سه، چهار ماه است که می‌شنویم مشکلات حل شده است. واقعیت این است که هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما الان به مجموعه‌ای که در تهران تمریناتمان را آنجا برگزار می‌کردیم بدهکار هستیم و دیگر بچه‌های شهرستانی‌مان در تهران جای خواب هم ندارند. هنوز پول اردوی سرعین که ابتدای فصل رفتیم پرداخت نشده و به همه جا بدهکار هستیم. بازیکنان خارجی ما ۶ ماه است خانواده‌شان را ندیده‌اند. سوپرمارکت و میوه‌فروشی و آژانس‌ها و ... هم مبالغ بسیار طلب دارند. نقل و انتقالات ما بسته شده و نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. حساب باشگاه مسدود است و هرروز منتظر اتفاق جدید بدی هستیم.

او بیان کرد: با این شرایط آقای کمالوند علاوه بر مصاحبه‌ای که داشت در مسیر سفر به اهواز هم گفت که بازی با فولاد و نفت مسجدسلیمان روی نیمکت است و بعد از این دو بازی قطع همکاری می‌کند.

کاپیتان سابق تراکتور درباره شرایط این تیم گفت: پنج سال کاپیتان تراکتورسازی بودم. معمولا این مشکلات نزدیک به نیم فصل دوم برای تراکتور پیش می‌آمد. انتظار هواداران پرشور تراکتور بالاست و می‌خواهند تمام بازی‌ها برنده باشند. کمی صبرشان کم است و با توجه به هزینه‌ای که انجام دادند انتظار کسب مقام دارند. امیدوارم مشکلات تراکتور حل شود و این تیم با مربی جدید موفق شد تا حداقل سهمیه آسیایی بگیرد. چراکه لیاقت مردم این خطه بالاتر از این‌هاست.

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، تیم پارس جنوبی جم فردا از ساعت ۱۶:۳۵ مقابل میزبان خود فولاد خوزستان به میدان می‌رود.

پارس جنوبی با ۱۰ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و فولاد با ۲۰ امتیاز در جایگاه ششم جدول است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت که کار آنها در دیدار با صنعت نفت بردن بازی بود و این کار را هم انجام دادند.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه ۳ بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم.

وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت عالیشاه عنوان کرد: امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب MRI باشیم.

اوسمار در خصوص اینکه آیا پرسپولیس درخواستی برای استفاده از VAR در بازی‌های باقی مانده داشته است؟ گفت: VAR یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم.

وی در خصوص مسابقات باقی مانده پرسپولیس در جام حذفی و لیگ اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)
  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • واسعی: خدا را شکر که در تیم نویدکیا هستم
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!