Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان بوشهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای مقابله جدی با کالای قاچاق در عملیات‌های منسجم دریک هفته گذشته  مقدار زیادی کالای قاچاق شامل دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبی،  دارو ، پتو، پارچه، لوازم یدکی و بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد اضافه کرد: در جریان این عملیات‌ها تعداد چهار فروند شناور و ۲ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز تلاش برای استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد هدف‌های سازمانی در مرزها از موضوعات اساسی بوده و تا به حال توانسته‌ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به هدف‌های خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرزهای این استان باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شناخت کافی از حوزه استحفاظی و تسلط مرزبانان بر ماموریت‌های محوله از عوامل موفقیت مرزبانان در ماموریت‌ها بوده که توانسته با وارد عمل شدن به موقع، قاچاقچیان را زمین‌گیر کرده و سودجویان اقتصادی را از رسیدن به هدف‌های شوم خود ناکام بگذارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان بوشهر تلفن همراه دارو قاچاق وسیله نقلیه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱،  ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان