Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیسنتی جلسه هفتگی خود را با پرداختن به موضوع ایران آغاز و در آن اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آروتص شوع، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی، در ابتدای جلسه هفتگی خود با پرداختن به موضوع ایران، مدعی شد که در هفته‌ گذشته گفتگوهای مهمی با رهبران روسیه و آمریکا دنبال کرد و در مرکز این گفتگوها فقط یک مسئله وجود داشت و آن موضوع ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران به تجاوزات خود در خاورمیانه ادامه می‌دهد.

در حالی که اوضاع عراق به سمت آرامش و ثبات به پیش می‌رود، نتانیاهو اما مدعی شد که نیروهای ایرانی پشت حملات مرگبار روز گذشته علیه معترضان در عراق قرار دارند.

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی که آینده کابینه‌اش به دلیل اختلافات داخلی نامعلوم و نامشخص است، همچنین از اروپایی‌ها خواست تا فشار بر ایران را افزایش دهند، و در ادامه مدعی شد که تل آویو چه همراه با اروپا و چه بدون اروپا، به ایران اجازه هیچ فرصتی برای توسعه آن چه او «تسلیحات هسته‌ای» عنوان کرد را، نخواهد داد.

در حالی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش‌های اخیر خود همکاری با ایران را تائید کرده، اما رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با طرح اتهامات ضدایرانی خود، سیاست‌های اروپا را با آمریکا علیه ایران همراه کند.

این در حالی است که کشورهای اروپایی تا کنون به اتهامات مطرح شده از سوی تل آویو علیه تهران توجه زیادی نداشته‌‎‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نتانیاهو ایران اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد

فلسطین برگزاری نشست فوق‌العاده شورای اتحادیه عرب را جهت بررسی تحولات مناطق فلسطینی و نیز تشدید حملات شهرک‌نشین‌های صهیونیست در کرانه باختری خواستار شد.

به گزارش مشرق، «مهند العکلوک» نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب در گفتگویی که با خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) داشت، برگزاری نشست فوق‌العاده شورای اتحادیه عرب را جهت بررسی تحولات مناطق فلسطینی به ویژه جنایات کشتار جمعی رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می‌شود و نیز تشدید حملات شهرک‌نشین‌های صهیونیست در کرانه باختری خواستار شد.

العکلوک در این گفتگو تاکید کرد: کشور فسلطین درخواست کرد نشست غیرعادی شورای اتحادیه عرب در سطح نمایندگان دائم در اسرع وقت برگزار شود.

نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب گفت: این درخواست با توجه به تداوم جنایت کشتار جمعی در حق ملت فسلطین در نوار غزه و تشدید حملات و اقدامات تروریستی شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس مطرح شد.

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از هفتم اکتبر تا امروز ادامه دارد، شهرک‌نشین‌های صهیونیست بر یورش‌های خود در کرانه باختری از جمله قدس اشغالی افزودند.

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین، این یورش‌ها و حملات تا روز یکشنبه ۴۸۶ شهید و ۴۹۰۰ داشته است.

همچنین جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه بیش از ۱۱۰ هزار شهید و زخمی از جمله چندین زن و کودک برجای گذاشته و موجب ویرانی گسترده و قحطی در این منطقه شده است.

العکلوک در ادامه نیز گفت: درخواست برای برگزاری این نشست با هدف بررسی وتوی آمریکا در شورای امنیت علیه درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل انجام شد، فلسطین برای بررسی تحولات یاد شده و نیز دریافت گزارش مفصل «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشری فلسطین اشغالی، درخواست برگزاری چنین نشستی را داد.

آلبانیز یکشنبه در بیانیه مشترکی با «سامح شکری» وزیر خارجه مصر از اینکه نمی‌تواند بازدید میدانی از نوار غزه و مناطق فلسطین اشغالی داشته باشد، ابراز تاسف کرده و ممانعت رژیم صهیونیستی با انجام این ماموریت را محکوم کرد.

یک منبع آگاه در گفتگو با وب‌سایت «العربی الجدید» تاکید کرد، رهبری فلسطین طی روزهای آتی به شکل جدی تعلیق روابط خود با آمریکا به دلیل مواضع این کشور درباره مساله فلسطین را بررسی می‌کند.

منبع یاد شده در ادامه گفت: این موضعگیری سران فلسطین به دلیل حمایت کامل آمریکا از اسرائیل آن هم نه فقط حمایت سیاسی بلکه پشتیبانی نظامی از حملات آن علیه ملت فلسطین و نیز استفاده از حق وتو علیه هر گونه قطعنامه‌ای به نفع فلسطین در محافل بین‌المللی اتخاذ شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران