Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، خلبان خصوصی جفری اپستین، قاچاقچی جنسی کودکان، به بازرس پرونده او گفت بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا، چندین بار از هواپیمای شخصی این میلیاردر آمریکایی استفاده کرده است.

مایک فیستن، بازرس خصوصی پرونده اپستین که در ۲۰۰۹ از سوی وکیل یکی از قربانیان این قاچاقچی به استخدام درآمده است، به نقل از خلبان شخصی اپستین گفت: «بیل کلینتون ۲۶ بار سوار این جت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تا آنجا که می‌دانیم هیلاری (کلینتون) هرگز از این هواپیما استفاده نکرده است. هیچ جایی ثبت نشده که هیلاری سوار این هواپیما شده و کسی هم او را ندیده است. چلسی (دختر بیل کلینتون) هم هیچ‌گاه همراه او نبود.»

خلبان به فیستن گفته است که اپستین با این هواپیما «به سراسر جهان پرواز می‌کرده است و مهمانداران زن بسیار جوانی را که به نظر او هنوز به سن قانونی نرسیده بودند استخدام می‌کرد و لباس‌هایی شبیه آ‌ب نبات راه‌راه به آن‌ها می‌پوشاند.»

بنا به گفته خلبان، در طول پرواز خدمه اجازه نداشتند از کابین خلبان بیرون بیایند و خبر نداشتند که اپستین چه کار می‌کند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، بیل کلینتون رابطه نزدیکی با این قاچاقچی جنسی داشته است و حتی اپستین یک تابلو نقاشی عجیب از رئیس جمهور اسبق آمریکا در خانه‌اش در نیویورک داشت که در آن کلینتون لباس زنانه بر تن دارد و روی صندلی دراز کشیده است. همچنین گفته می‌شود دختر و همسر بیل کلینتون چندین بار از مزرعه اپستین در نیومکزیکو دیدن کرده‌اند.

با این حال، دفتر مطبوعاتی خانواده کلینتون هرگونه دیدار از املاک اپستین را به غیر از یک مورد در نیویورک رد کرده است.

اپستین که زمانی رفیق صمیمی ترامپ بوده با شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس، نیز رابطه دوستانه داشته و این اواخر رسوایی‌هایی را برای این فرد از خانواده سلطنتی ایجاد کرده است.

اپستین به جرم قاچاق دختران زیر سن قانونی برای سوءاستفاده جنسی در عمارت خود در ماه ژوئیه بازداشت شد. او مدعی بود که در هیچ کدام از اتهامات وارد شده به او مقصر نیست. اگر در دادگاه محکوم می‌شد ممکن بود با ۴۵ سال زندان روبرو شود، اما در ۱۰ اوت در مرکز اصلاحات متروپولیتن نیویورک دست به خودکشی مشکوکی زد. با آنکه علت مرگ او خودکشی اعلام شد میان کارشناسان پزشک قانونی و دیگران در این خصوص اختلاف نظر‌هایی وجود دارد.

روزنامه نیویورک پست با استناد به گفته‌های یک زندانی پیشین که همبند اپستین بود، خودکشی یک شخص در آن قسمت از زندان منهتن را غیرممکن دانست. گفته می‌شود محاکمه اپستین می‌توانست چهره بسیاری از افراد سرشناس جهانی و فساد اخلاقی آن‌ها را برملا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جفری اپستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: بایدن به نتانیاهو گفته است نیازی به تلافی نیست

یک رسانه آمریکایی مطرح کرد که مقامات آمریکایی می‌گویند، توصیه رییس جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی در پی حملات موشکی و پهپادی گسترده ایران علیه نقاطی از اراضی اشغالی، از بیم گسترش تنش‌ها در منطقه این بوده است که نیازی به تلافی بیشتر نیست.

به گزارش ایسنا، در پی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق طی حملات پهپادی و موشکی گسترده به اهدافی در اراضی اشغالی، یک رسانه آمریکایی گزارش داد که مقامات آمریکایی می‌گویند «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی گفته است که پاسخ بیشتری به حمله ایران ضرورتی ندارد.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با اشاره به این که بایدن و تیم او با امید به این که از درگیری‌های گسترده‌تر در منطقه غرب آسیا در پی این حمله جلوگیری شود، به رژیم صهیونیستی می‌گویند، آنچه «دفاع موفقیت‌آمیز» در قبال حملات هوایی ایران عنوان شده، به خودی خود، یک «پیروزی راهبردی» بزرگ محسوب می‌شود که نیازی به اقدامات تلافی‌جویانه بیشتر ندارد.

این گزارش با اشاره به این که گستره عملیات «وعده صادق» بسیار بیشتر از جنگ در سایه ایران و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته بود و با شلیک‌های مستقیم از خاک ایران بی‌سابقه محسوب می‌شود، نوشت: مشخص نیست که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دولت او کار را همین‌جا تمام کنند.

بایدن در پی حمله ایران، روز یکشنبه (امروز) با نتانیاهو گفت‌وگویی تلفنی انجام داده و بر «تعهد راسخ» خود نسبت به امنیت اسراییل تاکید کرد. در حالی که رییس جمهور آمریکا هیچ توصیه‌ای را به طور علنی مطرح نکرد، در بیانیه‌ای که پس از تماس او منتشر شده، نشانه‌هایی از تمایل به خویشتن‌داری دیده می‌شود.

بایدن گفت: من به او (نتانیاهو) گفتم که اسراییل طرفیت قابل توجهی برای دفاع و شکست دادن حملات بی‌سابقه از خود نشان داد و این پیام آشکاری به دشمنان آن است که آن‌ها نمی‌توانند امنیت اسراییل را تهدید کنند.

در ادامه این مطلب آمده است: بایدن وعده داد که، یکشنبه (امروز) با رهبران گروه هفت جلسه‌ای برای هماهنگ کردن «یک پاسخ دیپلماتک واحد» تشکیل می‌دهد که این نشانه‌ای از مسیر ترجیحی او پس از این حمله است. شورای امنیت سازمان ملل نیز قرار است یکشنبه، جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل بدهد.

«رابرت ساتلوف» مدیر اندیشکده سیاست خاور نزدیک در واشنگتن می‌گوید، «در کل، پیام بایدن طوری در نظر گرفته شده بود که اسراییل را قانع کند به دنبال تنش‌زایی بیشتر نباشد.»

حمله به پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله موشکی صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بود؛ پایگاه مبدأ شلیک موشک‌های اسرائیل که شهادت مستشاران ارشد ایرانی و همراهانشان را به همراه داشت و نقض کامل قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم بود.

ایران از پاسخ موشکی و پهپادی مشروع و قانونی خود در اسرائیل اهداف متعددی را دنبال می‌کرد که از جمله آن‌ها - و شاید یکی از مهمترین‌شان - ضربه به پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود. پایگاهی در منطقه صحرای نقب و در نزدیکی شهر بئر السبع که با برخورداری از یک باند پرواز ۳۴۰۰ متری، آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-۳۵ رژیم صهیونیستی است.

همچنین خبرگزاری فلسطینی شهاب از اصابت موشک‌های ایران به پایگاه نظامی رامون در النقب خبر داده است. گفته شده هفت موشک ایران به این پایگاه هوایی اصابت کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به هدف قرار گرفتن یک پایگاه ارتش این رژیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی نیز اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • اف-۲۲ آمریکایی بهتر است یا جنگنده جی-۲۰ چین؟
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • اذعان روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به پیچیدگی موشک‌های ایران
  • نیویورک تایمز: بایدن به نتانیاهو گفته است نیازی به تلافی نیست
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • نیویورک‌تایمز خواستار مشروط شدن کمک نظامی به رژیم صهیونیستی شد
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد
  • تاخیر سه ساعته ذوب آهن در بازگشت به اصفهان؛ هواپیمای زنوزی نقص فنی داشت!