Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال ضمن انتشار نسخه های اصلی اساسنامه هیات های فوتبال استان ها اعلام کرد، منتشر کنندگان نسخه ساختگی و جعلی این اساسنامه را به صورت قانونی مورد پیگرد قرار می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته امور استان ها آخرین نسخه از اساسنامه هیات های فوتبال استان ها در تاریخ 24 مهرماه سال 1397 با امضای دبیرکل وقت فدراسیون و همراه با مهر رسمی فدراسیون در کلیه صفحات به تمامی استان ها ارسال شده و هیچ تغییری در ماده چهارده این اساسنامه در خصوص "برگزاری مجمع به ریاست رئیس یا یکی از نواب رئیس فدراسیون و در صورت عدم حضور شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان " صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در اساسنامه ارسال شده در تاریخ 29 اردیبهشت 1395 نیز که پیش از این به هیات ها ارسال و ابلاغ شده بود با امضای دبیرکل و تایید نایب رئیس وقت فدراسیون در کلیه صفحات باز هم هیچ تغییری در ماده 14 دیده نمی شود.
بر این اساس منبع نسخه منتشر شده که نشان گر معنای دیگری در خصوص این بند و تبصره بوده باشد برای کمیته امور استان ها نامشخص بوده و از این نظر مصداق انتشار سند غیر واقعی و مجعول با عنوان بخشی از اساسنامه هیات های فوتبال استان ها به شمار می رود که از سوی کمیته محترم حقوقی فدراسیون فوتبال مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.
بدینوسیله تصاویر صفحات اول و همچنین ماده 14 اساسنامه فوق الذکر در هر دو نسخه سال های 1395 و 1397 که آخرین نسخه های مورد تایید بوده منتشر می گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال اساسنامه اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف مسعود سلیمانی شجاعی سرمربی تیم هوادار لیام تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض مقررات و رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم هوادار لیام تهران و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته بیستم) کشور صادر گردیده است. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با رعایت نوع عمل ارتکابی و مجازات تعیین شده با تعدیل میزان جریمه به مبلغ پانصد میلیون ریال تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

ضمناً نظر به اینکه در گزارشات داور و ناظر مسابقه در خصوص دو نفر دیگر نیز اعلام تخلف گردیده که کمیته محترم انضباطی در این خصوص اتخاذ تصمیم لازم را ننموده است لذا پرونده از این جهت نیز به نظر ریاست محترم کمیته انضباطی برسد.

کد خبر 6084613

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی