Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیکان امیدوار است در بازی خانگی برابر استقلال موفق شوند حریف اوج گرفته چند هفته اخیر را شکست دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماهان رحمانی ، هافبک پیکان در آستانه دیدار این تیم مقابل استقلال از شرایط روحی مناسب تیمش برای این بازی می‌گوید:

هفته گذشته واقعا بدشانس بودیم و شایسته شکست در آبادان نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل حریف غافلگیر شدیم و بعد از گلی که دریافت کردیم آنها روی ضدحملات شانس های بعدی برای گلزنی را به دست آوردند و توانستند به گل ‌های پیروزی برسند.

وی ادامه داد:

آن بازی را فراموش کردیم و اکنون برای دیدار مقابل استقلال کاملا آماده هستیم. تیم روند خوبی تا پیش از بازی مقابل نفت آبادان داشت و این شکست اما نمی‌تواند ما را از مسیر خارج کند. از بالاترین انگیزه برای پیروزی مقابل استقلال برخوردار هستیم و به تیم کاملا ایمان داریم.

ماهان رحمانی درباره شرایط کیفی استقلال نیز گفت:

آنها طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند. با این حال نباید آنها را از پیش برنده بدانید. تیم ما جزو برترین خطوط تهاجمی لیگ است و باید نشان دهیم که مقابل هر حریفی قادر خواهیم بود به اهداف‌مان برسیم. امیدوارم در روزی که مسلما در استادیوم هواداران زیادی حاضر خواهند بود یک عملکرد خوب را به نمایش بگذاریم و در نهایت نیز به نتیجه دست پیدا کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان استقلال استقلال پیکان تیم استقلال ماهان رحمانی هافبک پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان که در فصل جاری و تا کنون علیرضا منصوریان، ایگناسیو مارتینز، احمد آل نعمه و عبدالله ویسی را به عنوان چهار سرمربی گوناگون روی نیمکت خود در لیگ برتر دیده است، به معنای واقعی کلمه در یک بحران بی سابقه قرار گرفته و شاید برای نخستین بار به عنوان یکی از چهار گزینه جدی سقوط در هفته‌های پایانی شناخته می‌شود.

فولاد مردان اهوازی که یکی از معدود باشگاه‌های حرفه‌ای و پنج ستاره فوتبال ایران به شمار می‌روند، در فصل جاری و فصول گذشته به بیماری عجیبی مبتلا شده و تغییرات زیادی را در سطوح فنی و مدیریتی خود دیده‌اند.

پیوستن عبدالله ویسی سرمربی بومی به فولاد که در فصل گذشته نیز موفق به حفظ سهمیه ارزشمند آبادانی ها در لیگ برتر شده بود، بارقه های امید را دوباره و به معنای واقعی در دل هواداران تیمش به وجود آورده است اما هنوز اهوازی‌ها به فرم ایده آل خود نرسیده و در چهار دیدار فولاد برابر استقلال خوزستان، هوادار، شمس آذر و مس که هدایت فنی‌شان بر عهده گواردیولای وطنی بوده است، هنوز مزه پیروزی را نچشیده و دو تساوی و یک شکست تلخ در اهواز و یک شکست دیگر در خارج از خانه را تجربه کرده‌اند.

فولادی‌ها اما در شش هفته پایانی لیگ برتر شش نبرد حیاتی، بسیار دشوار و سرنوشت ساز را پیش روی خود دارند و در کنار نفت و استقلال به عنوان دیگر همشهریان قعرنشین شان و نساجی برای ماندگاری و بقا می‌جنگند.

فولاد که از جام حذفی نیز با شکست برابر چادرملوی لیگ یکی در مرحله یک شانزدهم نهایی کنار رفته است، در یک توفیق اجباری هفته جاری را استراحت خواهد کرد و هفته آینده اما به دیدار آلومینیوم در اراک می‌رود و نخستین حریف تک رقمی خود در جدول رده بندی را پیش رو دارد.

عبدالله ویسی و شاگردانش سپس در خانه میزبان تراکتوری خواهند بود که برای صعود به رقابت‌های آسیایی تلاش می‌کند و پس از آن به تهران می‌آیند و میهمان استقلال صدرنشین فعلی لیگ برتر و مدعی جدی قهرمانی خواهند بود.

فولادی‌ها در ادامه دوباره به خوزستان سفر خواهند کرد و در خانه به ترتیب پذیرای ذوب آهن یکی دیگر از تک رقمی‌های جدول رده بندی و پیکان خواهند بود که آن‌ها نیز از وضعیت به مراتب بهتری در قیاس با باشگاه نخست شهر اهواز به سر می برند و در آخرین و ششمین ماراتن شش امتیازی شان نیز در قائمشهر میهمان نساجی که آنها نیز برای بقا می‌جنگند خواهند بود که نشان می‌دهد عبدالله ویسی و شاگردانش در یک قرعه دشوار قرار گرفته و به عبارت دقیق‌تر برای ماندن، تاس بد را باید خوب بازی کنند!

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • عنایتی، بمب روحیه برای نبرد تکراری! (عکس)
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!