Web Analytics Made Easy - Statcounter

چتر نجات؛ برنامه‌ای برای آموزش مهارت‌های امنیتی است که از شبکه آموزش سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، برنامه چتر نجات یک برنامه ترکیبی است که در گروه آموزش‌های عمومی شبکه آموزش سیما تولید و آماده پخش شده است.این برنامه در قالب های گوناگون برنامه سازی به معرفی سبک زندکی و زیست اجتماعی مناسب در دنیای امروز می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی چتر نجات آموزش مهارت های امنتی به زباتنی گویا و جذاب است تا مخاطبان با بهره گیری از آن بتوانند بدون مراجعه مستقیم به نهادهای مرتبط ، از خود دربرابر تهدیدهای مختلف فضای مجازی و حقیقی محافظت کنند.

دوربین مخفی، انیمیشن و موشن گرافیک، گفتگو با کارشناسان، نمایش فیلم کوتاه و آیتم‌های نمایشی طنز «با حالی‌وود» از جمله بخش‌های تشکیل‌دهنده این برنامه است

چتر نجات روز های پنجشنبه هر هفته در ساعت 20 روی آنتن شبکه آموزش می‌رود و بازپخش آن نیز روز جمعه ساعت 21 خواهد بود.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه آموزش برنامه چتر نجات برنامه های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن کودک شبستری در استخر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس استان گفت: عوامل اورژانس تسوج در سر صحنه حادثه حاضر شدند و انتقال وی همراه با عملیات احیا به درمانگاه تسوج صورت گرفت اما متاسفانه از لحظه‌ غرق شدگی زمان زیادی گذشته بود و عملیات احیا این کودک موثر واقع نشد.

با فرا رسیدن فصل گرما برخی افراد برای شنا به رودخانه‌ها، کانال‌های آبیاری و یا استخرهای منازل و باغها می روند ولی متاسفانه به علت ناآشنا بودن به فنون شنا دچار حادثه غرق شدگی می‌شوند.  

غرق‌شدگی به معنای ورود آب به داخل ریه‌ها و مجاری تنفسی است و خفگی در نتیجه فرو رفتن در آب است. غرق‌شدگان دچار کاهش اکسیژن رسانی به بدن می‌‎شوند و در نتیجه آسیب غیر قابل برگشت به سلول‌های عصبی در دقایق اولیه بعد از غرق‌شدگی روی می‌دهد. 

یکی از مهمترین علل قابل پیشگیری غرق‌شدگی این است که افراد بدون مهارت‌های لازم برای نجات فردی که درحال غرق شدن می‌باشد دست به کار شده و وارد دریا می‌شوند و آنها نیز غرق می‌شوند. نجات دادن فرد غریق، نیاز به آشنایی کامل با مهارت شنا، آموزش لازم به عنوان نجات غریق و آشنایی کامل با نوع و شرایط محیطی غریق دارد.

 

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید
  • پخش «چهارگاه» از شبکه چهار سیما