Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:37:15 GMT

آشتی هواداران با رئال؛ وعده زیدان عملی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۷۵۲۶

آشتی هواداران با رئال؛ وعده زیدان عملی شد

زیدان در بازگشت خود به رئال وعده داده بود که هواداران را با تیم آشتی خواهد داد و فصل جاری توانسته به حرفی که زده بود عمل کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، روز گذشته 64125 نفر از بازی رئال مادرید برابر اسپانیول در سانتیاگو برنابئو استقبال کردند. با وجود اینکه بازی در ساعت 13 برگزار می شد و معمولا زمان مناسبی برای یک بازی فوتبال نیست؛ ولی استقبال رئالی ها قابل قبول بود و به نظر می رسد زیدان توانسته بار دیگر هواداران را با تیم آشتی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

فصل گذشته که رئال شرایط اصلا خوبی نداشت و یک فصل ناکام را پشت سر می گذاشت، متوسط حضور هواداران در برنابئو 61015 هزار نفر در هر بازی بود. فقط دربازی برگشت برابر بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری بود که تعداد هواداران در برنابئو از مرز 80 هزار نفر عبور کرد(80472 نفر) و پیش از آن برای تماشای دربی مقابل اتلتیکو و نیز بازی برگشت برابر آژاکس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز 70 هزار نفر به برنابئو آمده بودند.

در فصل جاری سه بازی برابر گرانادا، بتیس و پی اس جی تماشاگری بیش از 70 هزار نفر را به برنابئو کشانده است و بازی برابر پی اس جی با 75335 نفر در ورزشگاه، پرتماشاگرترین بازی فصل رئال بوده است.

81.43 درصد ورزشگاه برنابئو در فصل جاری پر شده و این در حالی است که فصل قبل استقبالی 75.28 درصدی را برنابئو شاهد بودیم. 

فصل گذشته در ابتدا استقبال رئالی ها خوب بود ولی هرچه به پایان نزدیک تر شدیم، معمولا بیش از 50 هزار نفر در برنابئو از بازی های رئال دیدن نمی کردند. با ادامه روند خوبی کنونی می توان انتظار داشت که متوسط استقبال هواداران از بازی رئال بسیار بهتر از فصل گذشته شود.

 

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب بین رئال و بارسا، ال‌کلاسیکوی شماره 255 خواهد بود. 

رئال مادرید 104 بار بارسا را شکست داده و آبی و اناری ها با 99 برد امیدوارند امشب به عدد 100 برسند. در مجموع رئال توانسته 429 بار دروازه بارسا را باز کند و بارسا نیز 414 گل به رئال زده است. دو تیم 55 بار نیز برابر هم به تساوی رسیده اند.

برای بازی امشب در برنابئو شرایط رئال از هر نظر بهتر است و بسیاری بارسا را بازنده می دانند ولی آبی و اناری ها می توانند به آمار خوبشان در برنابئو دلخوش باشند.

بارسا در برنابئو از 10 مصاف اخیر در همه رقابت‌ها، هفت بار برنده شده است: 0-4 لالیگا 16-2015، 2-3 لالیگا 17-2016، 0-3 لالیگا 18-2017، 0-3 کوپا دل ری 19-2018، 0-1 لالیگا 19-2018، 0-4 لالیگا 22-2021 و 0-1 کوپا دل ری 23-2022.

در این مدت البته رئال یک بار در ورزشگاه دی استفانو موفق شد بارسا را 2-1 در لالیگا ببرند. فصل 21-2020 در پاندمی کرونا که برنابئو در حال بازسازی بود.

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!