Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:54:13 GMT

کدورت‌ها در هیات دو و میدانی استان تهران برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۷۵۷۳

کدورت‌ها در هیات دو و میدانی استان تهران برطرف شد

این روزها که راهبری فدراسیون دو و میدانی برعهده سرپرست است و اهالی این خانواده بزرگ درحال تهیه نقشه راه برای آینده این ورزش هستند در گوشه و کنار این ورزش اتفاقات جالبی رخ می‌دهد که یکی  از آن  ایجاد حاشیه برای هیات دو و میدانی استان تهران است.

براساس این گزارش، ‌چندی پیش و به درخواست تعدادی از پیشکسوتان دو و میدانی استان تهران، مجمع فوق العاده این هیات برگزار شد و در طی آن پیشکسوتان از عملکرد مدیریت آن گلایه و آن را به اطلاع مدیر کل ورزش و جوانان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین درخواست‌هایی نیز داشتند که یکی از آن موارد ایجاد تغییرات در این هیات بود.

خوشبختانه طی جلساتی که مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و رییس هیات دو و میدانی با معترضان داشتند سوء تفاهم‌ها برطرف و آرامش به این هیات باز گشت.

«علی ایرجی» در این رابطه به ایرنا گفت: مدت زمان زیادی از شروع فعالیتم در هیات نمی گذرد. بعضی از سوءتفاهم‌ها باعث شد تا بین هیات و بخشی از اهالی خانواده بزرگ این هیات سوءتفاهم هایی ایجاد شود.

وی افزود: درهمین راستا معترضان نامه‌ای مبنی بر نارضایتی از عملکرد این هیات به مدیر کل ارسال و خواستار رسیدگی شدند.

ایرجی ادامه داد: برای رفع این موضوع گزارش عملکرد هیات در طی این مدت را به مدیر کل ارائه و نسخه‌ای را نیز به درخواست کنندگان دادم  و آنان را در جریان امور انجام شده قراردادم و خیلی  زود کدورت‌ها که ناشی از عدم اطلاع رسانی بود، برطرف شد.

رییس هیات دو و میدانی استان تهران ادامه داد: قبول دارم باید وقت بیشتری را به اطلاع رسانی اختصاص می‌دادم تا کارشناسان، مربیان، داوران و ورزشکاران استان به صورت مستقیم در جریان اتفاقات قرار می‌گرفتند و این نقد را می‌پذیرم.

ایرجی با بیان اینکه چنانچه اطلاع رسانی بهتری می‌شد، بی‌شک اعتراضی صورت نمی‌گرفت، عنوان کرد: از این پس این‌گونه عمل نخواهم کرد تا ناخواسته باعث ایجاد کدورت بین خانواده دو و میدانی در هیات استان تهران شوم.

وی درباره مشکلات جاری و معوق این هیات نیز عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات، بحث مالی هیات است. مشکلات هیات مربوط به امروز و دیروز نیست و به روزهای دور باز می‌گردد. هنگامی که این مسوولیت به من سپرده شد، با انباشتی از مطالبات تاریخ گذشته مواجه و بخش زیادی از وقت‌مان  به تعیین تکلیف دیون هیات اختصاص یافت.

این کارشناس و مربی دو و میدانی با بیان اینکه  متاسفانه در گذشته برای آینده این رشته پایه پشتوانه‌سازی هدف‌داری صورت نگرفته است، اضافه کرد:  اطمینان می‌دهم اگر روند گذشته باقی  می‌ماند باید با چراغ دنبال استعداد و قهرمان در این منطقه می‌گشتیم این درحالی است که این استان با توجه به زیرساخت‌های مناسب از یک سو و استعدادهای بالقوه از سوی دیگر، یکی از مراکز اصلی پرورش استعداد درکشور به شمار می‌رود.

وی درباره تازه‌ترین برنامه هیات دو و میدانی استان تهران نیز گفت: جمعه آینده رقابت‌های دو صحرانوردی جوانان و نوجوانان دختر کشور به میزبانی این هیات در مجموعه چیتگر تهران برگزار می‌شود و امیدواریم این رقابت‌ها به نحوه شایسته برگزار شود. این درحالی است که در دوره مدیریتم  ورزشکاران استان در تمامی مسابقات داخلی شرکت و عناوین خوبی نیز کسب کردند که جای خوشوقتی و خرسندی دارد.

رییس هیات دو و میدانی استان تهران درباره اختلافش با «بیژن شادمهر» یکی از پیشکسوتان دو و میدانی درتهران و ایران نیز اظهارداشت: شک نداشته باشید همواره به پیشکسوتان احترام گذاشته و در مواجه با ایشان به عنوان شاگرد در خدمتشان خواهم بود. شادمهر از اساتید این رشته و احترامش بر اهالی این رشته واجب است، اگر قصوری رخ داده از این استاد و سایر اساتید عذر خواهی کرده و یادآور می‌شوم هیات دو و میدانی استان تهران پیش از اینکه محل خدمت من باشد، خانه آنان است و با هیچ‌کدام از این عزیزان مشکلی ندارم.

برچسب‌ها دو و میدانی زنان فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دو و میدانی زنان فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی دو و میدانی زنان فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، اولین نشست تخصصی نمایشگاه «بر فراز دشت» با موضوع «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» با حضور مسیحا ربیعی، پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران و کیوریتور نمایشگاه، شهریار زرشناس پژوهشگر و عضو هیات‌علمی دانشگاه سوره، سمیه رمضان ماهی پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه سوره و امیر دستمردی هنرمند تجسمی و مدرس دانشگاه و دبیر جلسه، روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ از ساعت ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه «بر فراز دشت»، ۷۲ اثر از ۱۸ هنرمند ایرانی و ۶ هنرمند خارجی از مجموعه گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش‌درآمده است. این نمایشگاه با رویکردهای طبیعت‌گرایانه، بخش بزرگی از تاریخ هنرهای بصری جهان را به خود اختصاص داده و تا ۱۶ اردیبهشت همه‌روزه به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

حضور در این نشست برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6086711

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود