Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صدیقه مرادی مهدی آبادی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان، گفت: هشتمین دوره مسابقات کشوری همسرایان، ۱۲ تا ۱۶ آذرماه سال جاری در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با عنوان مصداق عینی و عملیاتی تلفیق و تعامل بین ساحت‌های آموزشی و پرورشی و استفاده از ظرفیت معلمان، مربیان، مدیران و کارشناسان واحد‌های آموزشی در حوزه‌های فرهنگی هنری و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین معلمان و همچنین تربیت معلمان حرفه‌ای برای بدنه نیرو‌های رسمی آموزش و پرورش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۱۵۰ گروه هنری در مرحله نخست هشتمین دوره مسابقات کشوری همسرایان از مناطق، شهرستان‌ها و مراکز استان به رقابت پرداختند که از بین آن‌ها ٤٦ اثر در قالب برگزیده استان‌ها با مشارکت بیش از هزار و ۳۰۰ نفر به مرحله غیرحضوری این مسابقات راه یافتند که پس از داوری آثار ١٠ گروه با مشارکت ٣٢٠ نفر به مرحله حضوری کشوری دعوت شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، عنوان کرد: گروه کرال فرهنگیان ناحیه ٢ شهر کرمان در بخش همسرایان محلی از بین این ۱۰ گروه دعوت شده به مرحله کشوری افتخارآفرینی کرد.

او افزود: هیئت داوران، گروه کرال ناحیه ٢ کرمان را با اجرای آثار پُلی فنتیک "لالایی" و "پته" ساخته استاد "مسعود نکویی" شاعر، آهنگساز و سرپرست فنی و به رهبری نیلوفر منصوری شایسته رتبه دوم این مسابقات شناخته و معرفی کردند.

مرادی مهدی آبادی بیان کرد: رتبه نخست این رقابت‌ها به هیچ کدام از گروه‌های شرکت کننده در هشتمین دوره مسابقات کشوری همسرایان اختصاص پیدا نکرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرود همسرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود