Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@05:45:01 GMT

امامعلی حبیبی از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۷۶۶۹

امامعلی حبیبی از بیمارستان مرخص شد

جهان پهلوان امامعلی حبیبی نخستین طلایی تاریخ ورزش ایران در المپیک به دلیل آنچه که عارضه داخلی اعلام شده پس از یک شب بستری در بیمارستانی در بابل عصر امروز مرخص شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، جهان پهلوان امامعلی حبیبی پس از بستری در بخش مراقبت های ویژه  بیمارستان شهید بهشتی شهر بابل و چکاب از سوی پزشکان معالج به طور موقت از بیمارستان مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر بستری شدن جهان پهلوان امامعلی حبیبی را در بیمارستان شهید بهشتی بابل مورد تایید قرار داد.
سجاد یگانه روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ایشان پس از چکاب در این بیمارستان بابل ساعتی قبل مرخص و حال عمومی ایشان نیز مساعد گزارش شده است.
امامعلی حبیبی (متولد ۵ خرداد ۱۳۱۰، روستای درزی‌کلا بابل)، از نامداران کشتی آزاد ایران و جهان و معروف به ببر مازندران است. امامعلی حبیبی دارای نشان طلای المپیک ملبورن ۱۹۵۶ و سه نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان در تهران ۱۹۵۹، یوکوهاما ۱۹۶۱ و تولیدو ۱۹۶۲[۴] و نشان طلای بازی‌های آسیایی توکیو ۱۹۵۸ است.

امامعلی حبیبی یکی از چهار کشتی‌گیر ایرانی است که همراه با غلامرضا تختی ، رسول خادم و ابراهیم جوادی نام و تصویرش در تالار افتخارات فیلا به ثبت رسیده‌است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امامعلی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شهید حبیبی فر ماه مبارک رمضان امسال در عملیات تروریستی راسک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان