Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@06:14:45 GMT

بارش برف و باران در بسیاری از مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۷۸۶۴

‍‍‍‍‍‍

امروز هم در ادامه بارش‌های پاییزی، مردم در بسیاری از استان‌های غربی شاهد برف سنگین بودند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در بسیاری از استان‌های مرکزی و جنوبی هم باران بارید. بارش رحمت الهی موجب شادی کشاورزان و ایجاد امید برای فصل کشتی مناسب شد.   البته باران در استان سیستان و بلوچستان موجب طغیان برخی رودخانه‌های فصلی و مسدود شدن برخی محور‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در استان‌های بوشهر و هرمزگان هم باران شدید، مدارس برخی مناطق را تعطیل کرد. در یاسوج هم برخی مدارس به خاطر باران شدید و رعد و برق تعطیل شدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
و اما در استان‌های غربی؛ برف در برخی شهر‌های استان‌های زنجان، لرستان، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویر احمد؛ مدارس را به تعطیلی کشاند و در بعضی مناطق استان مرکزی هم باعث شد مدارس با تاخیر فعالیتشان را شروع کنند.
برف همچنین بعضی محور‌های استان کهگیلویه و بویر احمد را مسدود و مسیر دسترسی به ۴۸ روستا در کرمانشاه و ۴۰۰ روستا را در لرستان، قطع کرد.   برقِ ۲۰۰ روستای شهرستان سلسله در خرم آباد هم براثر برف سنگین، قطع شد. پلیس راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد: برای تردد در محور‌های کوهستانی حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بارش ها برف و کولاک مسدود تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از بارش باران سیل آسا در شهر انابد

در اواخر فروردین ماه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور بسیاری از مناطق کشورمان با بارش باران همراه شدند برخی از مناطق کوهستانی نیز با بارش برفا بار دیگر طبیعت زمستانی به خود گرفتند.

شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی است. این شهر نیز از بارش رحمت الهی بی نصیب نماند. اما شدت بارش‌ها در این شهر و حومه این شهر شدید و سیل آسا بوده و موجب مسدود شدن برخی از مسیر‌ها گشت.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

صدای پای آب در دل طبیعت معمولان به وقت بهار + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • مدارس هرمزگان روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری شد
  • روستا‌های در معرض سیل از امروزتخلیه شوند
  • روستا‌های در معرض سیل از فردا تخلیه شوند
  • بارش باران و تگرگ مسیر دارزین به دهبکری بم را مسدود کرد
  • خوشحالی مردم روستا‌های بخش رخ از بارش باران بهاری
  • بارش برف و تگرگ و باران در بعضی محور‌ های خراسان رضوی
  • بارش برف و تگرگ و باران در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • فیلمی از بارش باران سیل آسا در شهر انابد