Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاهدات عینی از پرواز چند شب پیش پرسپولیسی ها بعد از برد شیرین مقابل ذوب آهن، اتفاقات جالبی را روایت می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس یکی از بهترین نتایج خود در لیگ این فصل را در دیدار پنجشنبه مقابل ذوب آهن کسب کرد. پیروزی سه گله در اصفهان در روزی که نمایش اکثر بازیکنان این تیم و البته چینش اولیه آنها در زمین ایده آل به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این برد ارزشمند، سرخپوشان فرصت چندانی برای ماندن در اصفهان نداشتند و باید عازم تهران می شدند. با وجود این زمان کم، کاروان پرسپولیس با تاخیر به پرواز رسید و بقیه مسافران منتظر حضور آنها در هواپیما ماندند.

نکته قابل توجه درباره سرمربی تیم پرسپولیس این بود که در زمان قانونی برای استفاده از تلفن همراه، کاملا روی جدول لیگ برتر تمرکز کرده بود و یک تصویر از آن ثبت کرد تا در طول زمان پرواز وضعیت جدول را چک کند. مهم ترین سوژه مورد جستجوی کالدرون، اختلاف با تیم های بالاتر بود و اینکه پرسپولیس در هفته های آتی در چه شرایطی می تواند به صدر جدول برسد.

سرمربی پرسپولیس با مرور کردن تفاضل گل تیم های مدعی، تاکید داشت که اگر پرسپولیس بازی عقب افتاده مقابل نساجی را ببرد، به صدر جدول می رسد و این برای سرخپوشان با توجه به روندی که در نیم فصل داشته اند، خیلی خوب است.

او همچنین بابت تساوی خانگی مقابل ماشین سازی ناراحت بود و به حسرت ناشی از هدر رفتن ۲ امتیاز این بازی ماشین سازی اشاره کرد. مرور اخبار روز در سایت های مختلف به زبان انگلیسی هم دیگر دغدغه چند دقیقه ای کالدرون بود در زمانی که پرواز در تهران نشست و امکان استفاده از اینترنت برای او وجود داشت.

اما نکته جالب دیگری که در پرواز سرخپوشان به سمت تهران مشاهده شد، صحبت های مخفیانه بازیکنان تیم پرسپولیس درباره سرمربی سابق این تیم بود. مانند خیلی محافل فوتبالی، بین پرسپولیسی ها هم صحبت هایی مبنی بر حضور احتمالی برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی وجود داشت. اما به نظر می رسید بازیکنان از آوردن اسم برانکو مقابل کالدرون نگران بودند. طوری که انگار چنین اتفاقی سابقه قبلی داشته و سرمربی آرژانتینی از آن ناراحت شده باشد. به همین دلیل پرسپولیسی ها به یک راهکار مشترک رسیده و از اسمی مستعار برای برانکو استفاده می کردند تا کالدرون متوجه موضوع صحبتشان نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون پرسپولیس تیم پرسپولیس ذوب آهن سرمربی پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت