Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیپور فرصت این را دارد که در روز محرومیت شیخ دیاباته، آمار گلزنی خود را بهبود بخشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس روز سه شنبه در مقابل یکی از کاندیداهای سقوط یعنی گل گهر قرار خواهد گرفت. سرخپوشان پایتخت که ذوب آهن را با سه گل در هم کوبیدند، این بار در مقابل هواداران خود قرار خواهند گرفت و باید برای برآورده کردن انتظارات آن ها تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی، علی علیپور نیز طلسم ناکامی های خود را شکست و توانست گلزنی کند اما همچنان تا صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

یکی از رقبای جدی علیپور برای عنوان آقای گلی، مهاجم شماره ۷ تیم استقلال یعنی شیخ دیاباته است. بازیکنی که در مقابل تراکتور هت تریک کرد و سه گل دیگر هم زد تا بالاتر از علیپور، شش گله شود. اما این بازیکن سیه چرده در بازی این هفته ی استقلال برابر پیکان غایب است و مهاجم پرسپولیس فرصت این را دارد تا در روز محرومیت او، این فاصله را جبران کند.

علی علیپور در لیگ هفدهم عنوان آقای گلی را به دست آورد و حالا امید اول سرخ ها برای کسب این عنوان است. اما آخرین باری که یک بازیکن از استقلال این عنوان را کسب کرد، به لیگ هشتم و دوران طلایی آرش برهانی برمی‌گردد؛ باید دید آیا شیخ می تواند این عنوان را به استقلال برساند یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی علیپور شیخ دیاباته آرش برهانی آرش برهانی شیخ دیاباته علی علیپور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال

به گزارش “ورزش سه”، آسو رستم مهاجم عراقی استقلال خوزستان که در نیم فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، بعد از گلی که هفته گذشته مقابل نفت آبادان در دقایق پایانی به ثمر رساند تا تیمش برنده دربی جنوب شود، اینبار هم مقابل گل گهر در نقش گلزن ظاهر شد.

استقلال خوزستان که با تدابیر فنی سیروس پورموسوی و همراهی امید علی نجفی به عنوان مدیرعامل خود، عملکرد جالب توجهی در پنجره زمستانی با جذب نفرات تاثیرگذار داشته‌اند، یکی از بازیکنانی که به خدمت گرفتند آسو رستم عراقی بود. مهاجمی که این روزها توانسته بار گلزنی این تیم را به خوبی به دوش کشیده و در سیرجان نیز تیم را از شکست دور کند.

ویدئو: 330339

در شرایطی که این تیم با دو گل از گل گهر عقب افتاده بودند و فاصله چندانی با شکست نداشتند، آسو رستم با گل خود امیدواری را به اردوی استقلال خوزستان آورد و یکی از گل‌ها را جبران کرد. در ادامه نیز مطلق زاده با شوت دیدنی و زیبای خود بار دیگر محمدرضا اخباری را تسلیم کرد تا استقلال خوزستان با یک امتیاز طلایی سیرجان را ترک کنند و بیش از گذشته به بقا امیدوار باشند.

دیگر خبرها

  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • صدر را بگیر
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم