Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در کنفرانس سالانه شورای «اسرائیلی-آمریکایی» در فلوریدا خطاب به یهودیان آمریکایی حامی رژیم‌ صهیونیستی گفت، برای این‌که ثروتشان را از دست ندهند مجبورند به او رأی دهند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، ترامپ طی سخنرانی در این کنفرانس با لحنی طنزآمیز گفت: «کار بسیاری از شما معاملات ملکی است و از آنجا که شما را خیلی خوب می‌شناسم قاتلان بی‌رحمی هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما اصلاً آدم‌های خوبی نیستید اما باید به من رأی بدهید. انتخاب دیگری ندارید».

او در ادامه گفت: «شما قرار نیست به پوکاهانتس (لقب نژادپرستانه‌ای که ترامپ علیه رقیب دموکراتش الیزابت وارن به کار می‌برد) رأی دهید، این را می‌توانم به شما بگویم. شما نمی‌توانید به مالیات بر ثروت رأی دهید».

ترامپ تهدید کرد حامیان این مالیات می‌خواهند «۱۰۰ درصد ثروت شما را بگیرند» و «اگر آن‌ها انتخاب شوند ظرف ۱۵ دقیقه شما را ورشکسته می‌کنند».

وی افزود، در دولت قبلی آمریکا رژیم صهیونیستی «سختی‌های زیادی را متحمل شد».

رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از یهودیان آمریکایی گفت: «باید کاری کنیم مردم کشورمان، این کشور، اسرائیل را بیشتر دوست داشته باشند».

ترامپ در حالی این سخنان را بیان کرد که حمایت «ایپک» و دیگر بنیادهای صهیونیستی از سیاستمداران آمریکایی موضوعی مخفی نیست و حتی بخشی از مبالغ پرداختی به نامزدهای ریاست‌جمهوری و کنگره آمریکا به صورت عمومی اعلام می‌شود.

ترامپ در بخش دیگری از صحبت‌هایش به روند مذاکرات سازش در فلسطین اشغالی پرداخت و مدعی شد که به جز داماد او، هیچ‌کس نمی‌تواند این گفت‌وگوها را به نتیجه برساند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ انتخابات 2020 یهودیان امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم