Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به مناسبت آغاز هفته پژوهش، ویژه برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان بوشهر امروز در دانشگاه خلیج فارس آغاز شد.

آغازگر این ویژه برنامه سه روزه، تجلیل از پژوهشگران برگزیده بود.

در ابتدای این مراسم از کتاب طراحی، ساخت و کنترل کیفیت ستون‌های سنگی تالیف دکتر بهمن نیرومند، کتاب فرهنگ واژگان قرآن کریم بر اساس ترتیب سوره‌ها تالیف دکتر حسین مهتدی که انتشارات دانشگاه خلیج فارس آن‌ها را منتشر کرده، کتاب همگرایی علم و فناوری رهیافتی به دانشگاه نسل سوم تالیف و ترجمه دکتر ایرج نبی پور و کتاب پژشکی ژرف ترجمه دکتر ایرج نبی پور رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم از برگزیدگان برتر پژوهش و فناوری استان تجلیل شد.

در حوزه علوم پزشکی از دکتر حسین ارفعی نیا رشته مهندسی بهداشت محیط و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در علوم پایه از  دکتر مراد علیزاده رشته آمار و عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس، در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی از دکتر محمد گنجه رشته علوم و صنایع غذایی و عضو هیات علمی دانشگاه خرد، در حوزه فنی و مهندسی از دکتر مسعود مفرحی رشته مهندسی شیمی و عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس و در حوزه علوم انسانی و هنر از دکتر یوسف دهقانی رشته روانشناسی و عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس، قدردانی شد.
همچنین  دکتر خسرو آئین جمشید مدیرعامل شرکت آریا پلاسماگستر پارس به عنوان فناور برتر، شرکت پتروشیمی نوری و شرکت ارس بوشهر به عنوان واحد‌های برتر تحقیق و پژوهش و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر، شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و اداره کل راه وشهرسازی استان بوشهر به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر حامی پژوهش و فناوری معرفی و تجلیل شدند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خلیج فارس در حاشیه این مراسم گفت: برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری استان بوشهر از امروز یکشنبه ۱۷ آذر در دانشگاه خلیج فارس آغاز شد و تا سه شنبه ۱۹ آذر ادامه خواهد داشت.

روح الله فاتحی بیان کرد: افزون بر برنامه‌هایی که امروز اجرا شد، تجلیل ازدانش آموزان پژوهشگر و فناور برگزیده به همت اداره کل آموزش و پرورش استان، برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری و فن بازار در کتابخانه مرکزی دانشگاه از جمله برنامه‌های هفته پژوهش است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی