Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شرکت تولیدی تحقیقاتی اکسین‌تک تضمین (اکتت)، از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه الزهرا (س)، موفق به تولید صنعتی و اخذ پروانه ساخت برای محصول پودر میکرونیزه آلومینیوم ساب استات دارویی از سازمان غذا و دارو شده است. 

مونس پورخسروانی، رئیس هیات‌مدیره این شرکت، گفت: ماده اولیه دارویی آلومینیوم ساب استات که در فرمولاسیون محصولات دارویی آنتی‌هموروئید استفاده می‌شود تا پیش از این از شرکت‌های تولیدکننده خارجی به ‌ویژه شرکت مرک آلمان خریداری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تولید این محصول در شرکت اکسین‌تک تضمین (اکتت)، امکان تامین نیاز سالانه شرکت‌های داروسازی داخلی فراهم شده است. 

وی بیان کرد: خودکفایی در تولید این محصول علاوه بر خدمتی که به جامعه داروسازی می‌کند، سبب ارتقای دانش، ارزش‌آفرینی، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد ارزش افزوده می‌شود و نمونه موفقی از تبدیل ایده به کار، ترویج کار گروهی و کارآفرینی در سال رونق تولید است. 

کد خبر 468491 برچسب‌ها کارآفرینی سازمان غذا و داروی ایران دارو رونق تولید | شعار سال ۱۳۹۸

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارآفرینی سازمان غذا و داروی ایران دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با حرکت صنعت نفت به سمت دانش‌بنیان شدن، می‌توانیم به توسعه هرچه بیشتر زنجیره ارزش نفت در بازارهای جهانی نزدیک شویم.

حجت‌الله فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه صنعت نفت و گاز نقشی محوری در اقتصاد ایران دارد، اظهار کرد: با حرکت صنعت نفت به سمت دانش‌بنیان شدن می‌توانیم به توسعه هرچه بیشتر زنجیره ارزش نفت و جایگاه تازه و مترقی در بازارهای جهانی نزدیک شویم.

وی با تأکید بر اینکه رشد اقتصادی پارسال به کمک ارتباط صنعت نفت و گاز با حوزه دانش‌بنیان‌ها، همچنین تولیدات بار اول شکل گرفت، افزود: اگر بخواهیم جهشی در حوزه تولید و صنعت داشته باشیم، لزوم آن حمایت و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه صنعت نفت و گاز در سال گذشته با بیشترین حجم قرارداد تولید بار اول نمونه موفقی از همکاری صنایع بزرگ با شرکت‌های دانش‌بنیان بوده است، تصریح کرد: امروز بدون شک حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیر بسیاری در بی‌اثر کردن تحریم‌ها دارد.

دیگر خبرها

  • برداشت گیاه دارویی گل گاو زبان از باغ های آبیز
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر
  • فاصله بین قیمت واقعی فولاد با نرخ جهانی بسیار است
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • جهش در اجرای طرح‌های پژوهشی با قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود