Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه گفت: برای جلوگیری از تخلف سودجویان الصاق قیمت بر روی محصولات میدان میدان میوه و تره بار ارومیه اجرایی شد.

قاسم عزتی رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت حمایت برای کنترل و نظارت بر درج قیمت، الصاق برچسب روی کالا یا نصب تابلو و نرخ‌نامه در محل تولید، عرضه، کسب و حرفه بر روی محصولات، به نحوی که قیمت واحد کالا به سهولت مردم قابل رویت باشد، الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میدان میوه و تره بار ارومیه طبق ماده ۶۵ و ۶۶ قانون نظام صنفی، اصناف عرضه کننده کالا و خدمات اقدام به نصب برچسب و تابلو در محل کسب و کار خود که قیمت واحد کالا را به طور روشن و مکتوب به طوری که برای عموم مردم و خریداران قابل رویت باشد کردند.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه تصریح کرد: هر فرد صنفی در مقابل دریافت بها، اجرت یا دستمزد باید صورت حسابی شامل نام و نشانی واحد صنفی، تاریخ مبلغ دریافتی و نوع و مشخصات کالای فروخته شده یا خدمات انجام شده را به مشتری تحویل دهد.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه قیمت میوه شهرداری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744641

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • اعلام قیمت جدید خدمات پارکینگ‌های کرمانشاه
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید 
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار