Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات والیبال ارومیه گفت: «مصطفی کارخانه» از تیم والیبال شهرداری ارومیه جدا شد و به دنبال گزینه دیگر سرمربی‌گری هستیم.

پیمان رضایی رئیس هیات والیبال ارومیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به تغییراتی در سرمربی‌گری تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار کرد: پزشک معالج« مصطفی کارخانه» عنوان کرده که وی به علت عمل جراحی نمی‌تواند فعالیت ورزشی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنابراین مصطفی کارخانه قرار است که از تیم والیبال شهرداری ارومیه جدا شود و چون امروز اعلام شده که وی قادر به ادامه همکاری نیست فعلا در مورد گزینه‌های دیگر سرمربی‌گری تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، اخیرا پس از کسب نتایج ضعیف تیم والیبال شهرداری ارومیه، مصطفی کارخانه از اصحاب رسانه خواست که برای کسب نتایج بهتر، به وی فرصت بیشتری داده و صبر پیشه کنند! که در نهایت با عمل جراحی، پزشک معالج وی اجازه ادامه فعالیت ورزشی را به وی نداد.

انتهای پیام/61024/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال ارومیه مصطفی کارخانه شهرداری پیمان رضایی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعتگران امید قهرمان لیگ یک والیبال مردان ایران، کارش در فصل نقل و انتقالات سال جاری را با جذب علیرضا بهبودی پاسور اسبق تیم ملی استارت زد.

با پیشنهاد غلامرضا مومنی مقدم و موافقت محور مدیرعامل و مصلح آبادی مدیر فنی، کاپیتان فصل گذشته پیکان، کاپیتان صنعتگران در رقابت های ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ شد .در کارنامه بهبودی و طی سال ها بازیگری در تیم های ملی والیبال مدال های متعددی از جمله مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۰۲ پوسان، مدال طلای جام کنفدراسیون آسیا در سال ۲۰۱۶ در ناخون پاتوم تایلند با اهمیت تر از بقیه بوده است. پاسور قزوینی امید فنری ها ، با بیش از دو دهه سابقه بازی در تیم های باشگاهی مختلف از جمله پیکان تهران ، پردیس متحد قزوین ، پتروشیمی بندر امام، باریج اسانس کاشان، شهرداری ارومیه، خاتم اردکان، نیان الکترونیک مشهد را نیز داشته است .

این باشگاه در ادامه یارگیری خود برای فصل جدید بعد از معرفی غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، با محمدحسین نجاتی بازیکن اسبق تیم ملی نیز به عنوان دستیار اول او به توافق رسید.

نجاتی در سال های اخیر جدا از سرمربیگری در لیگ عراق و اقلیم کردستان، در تیم های شهرداری تبریز، شهرداری ورامین، شهداب یزد و گیتی پسند اصفهان سابقه مربیگری دارد .

باشگاه صنعتگران امید ، همچنین بپاس تلاش های عباس اولادی قطر پاسور فصل پیش خود که دور بازیگری را خط کشید و به جرگه مربیان پیوست، در این فصل از او به عنوان یکی از دستیاران مومنی مقدم در کادرفنی استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • خانه کارگر ارومیه ۲۴ هزار نفر عضو مستقیم دارد
  • راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید
  • واکسیناسیون بیش از دو میلیون طیور بومی در لرستان