Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@12:28:24 GMT

مشمولان فوق‌دیپلم و پایین‌تر فراخونده شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۱۸۷

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ آذر ماه ۹۸ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال جاری دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.

  سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ آذر ماه ۹۸ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.   در این اطلاعیه آمده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ می بایست ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۸ و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.   گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.   همچنین متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در این شهر گران شد

نرخ کرایه تاکسی در سال جدید بین ۲۰ تا ۴۰ درصد در مسیر‌های مختلف افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، او افزود: این افزایش نرخ علاوه بر تاکسی‌ها، آژانس‌ها، تاکسی‌های بی سیم، خودرو‌های ویژه فرودگاه، ترمینال و مینی‌بوس‌های فعال تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: رانندگان نباید بیشتر از نرخ تعیین شده، از مسافران کرایه دریافت کنند؛ در صورت دریافت گزارش تخلف در این خصوص، ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

زارع از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در دریافت کرایه را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

بر اساس آمار نزدیک به ۶ هزار تاکسی در رشت موجود است که حدود ۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه از آن‌ها دارای عمر بالا و فرسوده، اما در سطح شهر فعال هستند.

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • انتقادات قائم مقام سازمان تبلیغات در موضوع حجاب
  • ثبت نام امریه "سرباز روستایی" در اردبیل از ۱۵ فروردین ماه