Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ پس از فسخ قرارداد آندره آ‌ استراماچونی دستیارانش با استقلال تهران، شایعاتی مبنی برحضور جواد زرینچه به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت در بازی فردا برابر پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر شکل گرفت.

زرینچه در واکنش به حضور به عنوان سرمربی در بازی فردا به خبرنگار ایلنا گفت: فردا به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال حضور خواهم داشت و من سرمربی موقت تیم نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درخصوص فسخ قرارداد استراماچونی همچنین گفت: من در جریان این موضوع نیستم و بهتر است که مدیریت باشگاه در این باره صحبت کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با ۲۱ امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد و همراه با استقلال خوزستان، نساجی و صنعت نفت یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید.

فولاد در این فصل ۴ سرمربی را روی نیمکت خود دیده و در این زمینه نسبت به سایر باشگاه‌ها رکورددار است. «کریستوفر کنت» دروازه‌بان اتریشی فولاد که سابقه حضور در تیم سپاهان را هم در کارنامه خود دارد در مجموع ۲۰ بازی تا به اینجای مسابقات در درون چهارچوب دروازه فولاد ایستاده و آمار ۸ کلین شیت را از خود به ثبت رسانده است. پس از شکست فولاد برابر سپاهان در هفته بیستم، مدیران این باشگاه عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و این مربی تاکنون ۴ بار روی نیمکت فولاد در فصل بیست و سوم نشسته که حاصل آن کسب دو تساوی و دو شکست بوده است.

«کنت» که به عنوان دروازه‌بان اول فولاد در این فصل شناخته می‌شد در دو دیدار اخیر این تیم روی نیمکت حضور داشته در حالی که آمار خوب میانگین ۳/‌‬ ۳ سیو را در هر بازی از خود به ثبت رسانده است و از این حیث از تمام دروازه‌بانان حاضر در لیگ برتر آمار بهتری دارد.

عبدالله ویسی با توجه به فصل پایانی حضور شهاب گردان در مستطیل سبز تصمیم گرفته تا بیشتر از این دروازه‌بان درون دروازه تیمش بهره ببرد و روی آمار خوب «کنت» چشم‌پوشی کرده است. تیم فولاد در هفته بیست و پنجم میهمان آلومینیوم اراک است و باید دید سرخ‌های خوزستانی می‌توانند از این بازی سربلند خارج شوند یا خیر.

کد خبر 6086791

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!