Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@20:00:57 GMT

برف و باران در راه خراسان‌جنوبی/ هوا سردتر می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۲۱۸

برف و باران در راه خراسان‌جنوبی/ هوا سردتر می شود

لطفی گفت: از امروز (۱۷ آذر) تا پایان هفته جاری در اغلب نقاط استان خراسان جنوبی شاهد بارش پراکنده باران و برف همراه با تشکیل مه و کاهش دید افقی خواهیم بود.

«سمیه لطفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: با توجه به الگوی پیش یابی نقشه ها، از امروز یکشنبه (17 آذر) تا پایان هفته جاری در اغلب نقاط استان شاهد بارش پراکنده باران و برف همراه با تشکیل مه و کاهش دید افقی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی افزود: با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به جو استان شاهد تندباد و گرد و خاک و رگبار و رعد و برق در اغلب نقاط استان خواهیم بود.

 

لطفی گفت: در غرب استان از فردا شب شاهد رگبار باران گاهی با رعد و برق خواهیم بود و تا قبل از ظهر دوشنبه بارش‌ ها در شهرستان ‌های سرایان، نهبندان و فردوس پیش ‌بینی و وقوع رواناب نیز در این مناطق دور از انتظار نیست.

 

وی ادامه داد: با جاری‌ شدن رواناب احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در نیمه شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

 

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی از کاهش دمای هو و سردتر شدن هوا از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری خبر داد و افزود: برای روز چهارشنبه در ارتفاعات شمالی استان بارش برف پیش‌ بینی می‌ شود.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد روز دانشجو کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد وفات حضرت معصومه س انتخابات مجلس هرمزگان هواشناسی خراسان جنوبی هواشناسی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در اردستان

دریافت 13 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-علیرضا صفاری‌فر: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش باران؛ بارش شدید باران در شهر اردستان سبب جاری شدن روان آب و سیل شد.

کد خبر 6086593

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • جاری شدن روان‌آب در اردستان
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد