Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه تریلر در محور تهران- پاکدشت یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پاکدشت اظهار کرد: لحظاتی پیش یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در محور تهران- پاکدشت نزدیک قیامدشت، بر اثر بی‌احتیاطی از پشت با یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم امداد و نجات از عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان پاکدشت به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران بیان کرد: پس از رسیدن نیروهای اعزامی و ارزیابی اولیه، مشخص شد این حادثه سه حادثه دیده دارد که متاسفانه یکی از آنها قبل از رسیدن نیروهای امدادی، جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: عملیات جهت رهاسازی دو مصدوم دیگر آغاز و این دو نفر از داخل خودرو خارج شدند.

تاجیک نوری با بیان اینکه یکی از مصدومان حال وخیم داشته، تصریح کرد: از دو مصدوم این تصادف، یکی از آنها حال وخیم داشت که بلافاصله با آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی اعزام شد.

وی ادامه داد: رانندگان به ویژه در زمان بارش باران و برف، نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: شماره ۱۱۲ با عنوان ندای امداد و نجات هلال احمر استان تهران، در طول شبانه روز در خدمت هم وطنان است تا در زمان حادثه، نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان تهران به کمک هم‌وطنان بروند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/م/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران پژو خودرو امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت