Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش ها به فسخ قرارداد آندرآ استراماچونی.

طرفداری- در خبری که دقایقی پیش منتشر شد، آندرآ استراماچونی، سرمربی استقلال قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

هاشم بیک زاده بازیکن سابق استقلال به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:

سلام به همه هواداران عزیز استقلال خبری که شنیدم امیدوارم درست نباشه رفتن استراماچونی محبوب حالا که بعد چند وقت حال هوادارا خوب شده کاری کردن که بره و الان استقلال دوباره وارد حاشیه شده نمیدونم مقصر کیه اما امیدوارم کاری کنن که برگرده چون حال همه هوادارا با استرا خوب شده

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ون‌های جدید به ناوگان سامانه جانبازان و معلولان

مقصود عیوض‌زاده، مدیر سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد گفت: «در حال حاضر بیش از ۵ هزار مشترک از خدمات سامانه جانبازان و معلولان استفاده می‌کنند و با اضافه شدن ون‌های جدید این ظرفیت افزایش خواهد یافت.»

به گزارش مهر، وی ادامه داد: «با نگاه ویژه مدیرعامل شرکت واحد به موضوع حمایت از جامعه معلولان، سال‌جاری قرارداد خرید ۴۰ دستگاه ون سامانه جانبازان منعقد شد که ۱۰ دستگاه از این قرارداد را امروز تحویل گرفتیم.»

عیوض‌زاده افزود: با اعلام تولید کننده مربوطه، مابقی این ون‌ها به تدریج تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ناوگان ملحق می‌شوند و با تجهیز ون‌های جدید به جک‌های بالابر، معلولان و جانبازان گرامی می‌توانند از این ظرفیت جدید بهره‌مند شوند.

مدیر سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد در پایان خاطرنشان کرد: معلولان و جانبازان گرامی در طول روز می‌توانند از طریق سامانه ۶۳۰۵ نسبت به رزرو سرویس اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • آتش زدن پیراهن ژائو فلیکس توسط هواداران اتلتیکو مادرید در حاشیه دیدار با بارسلونا / فیلم
  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • بختیاری‌زاده: برای تصمیم‌گیری در اختیار باشگاهم
  • حسین‌زاده: در تراکتور همه چیز میزان است!
  • واکنش عضو کمیته استیناف به جریمه میلیاردی استقلال؛ جرایم انضباطی هم مثل کالا گران شده است
  • بازتاب جهانی حرکت هواداران استقلال؛ هالک آبی وارد می‌شود!
  • بارسلونا کانسلو را به نصف قیمت می‌‌خواهد
  • نجف زاده در گفت و گو با قدس: با سامانه خودنویس از انحصار طلبی بنگاههای مسکن کاسته می شود
  • واکنش جالب استقلال به شکایت پرسپولیس از حردانی؛ پوستری با حضور صالح!
  • افزایش ون‌های جدید به ناوگان سامانه جانبازان و معلولان